شاگرد جوان وقتی در حال سرقت از مغازه‌ صاحبکارش بود، تصور نمی‌کرد یک دوربین مخفی، همه حرکات او را ضبط می‌کند.

به گزارش خبرنگار همشهری، مدتی قبل مالک مغازه‌ای در یکی از پاساژهای شمال تهران که از مدت‌ها پیش متوجه سرقت‌های پی‌درپی از دخل مغازه‌اش شده بود، تصمیم گرفت هر طوری شده سارق مغازه‌اش را شناسایی کند.

این مرد وقتی از زبان دیگر مغازه‌داران شنید که چند روزی است که از دخل مغازه آنها هم مبالغ مختلفی به سرقت می‌رود، نقشه‌ای کشید تا بتواند دست سارق نامرئی را رو کند.مرد جوان با همکاری تعدادی از مغازه‌داران یک دوربین فیلمبرداری تهیه کرد و از آنجا که احتمال می‌داد سارق نامرئی باز هم به سراغ دخل مغازه‌اش برود، آن را در گوشه‌ای از مغازه‌اش مخفیانه نصب کرد.

صبح روز بعد، مالک مغازه زودتر از همیشه خود را به پاساژ رساند و یکراست سراغ دوربین فیلمبرداری رفت. وقتی آن را روشن کرد با دیدن تصویر ضبط شده شاگرد مغازه‌اش که به بهانه‌ برداشتن وسیله‌ای خود را به پشت دخل رسانده و در یک چشم به هم زدن دست به سرقت مقداری پول از دخل مغازه زده بود خشکش زد.

او که دریافته بود سارق نامرئی شاگرد جوان مغازه است، به سرعت خود را به ماموران پلیس رساند و از وی به اتهام سرقت شکایت کرد.

با ارسال این پرونده به شعبه اول بازپرسی در دادسرای ناحیه یک تهران، بازپرس رئیسی دستور بازداشت شاگرد مغازه را صادر کرد و ماموران پس از دستگیری مرد جوان، او را به دادسرا منتقل کردند.متهم وقتی مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت مدعی شد که این فیلم ساختگی است و او تا کنون دست به هیچ سرقتی نزده است.

با اظهارات مرد جوان، بازپرس رئیسی برای او قرار قانونی صادر کرد و پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس قرار گرفت.

کد خبر 46774

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز