دو هفته پس از اظهار نظر معاون گردشگری درباره ارسال نامه به وزیر نفت درباره در نظر گرفتن موضوع سفر در سهمیه‌بندی بنزین، وزیر گردشگری از اصل این نامه ابراز بی‌اطلاعی کرد.

پمپ بنزين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی‌اصغر مونسان که برای شرکت در کارگاه گردشگری ایران و چین و اجلاس تمدن‌های کهن به پکن سفر کرده، درباره آن نامه گفت: درباره بنزین نه، درباره حمل و نقل گردشگری به وزیر نفت نامه نوشته‌ایم و درباره بنزین سفر در آن بحثی مطرح نشده است. البته در مناسبت‌های مختلف به ویژه نوروز برای اختصاص سهمیه ویژه سفر درخواست خواهیم کرد.

این در حالی است که ولی تیموری، معاون گردشگری یک روز پس از آغاز اجرای طرح سهمیه‌بندی و گران شدن بنزین گفته بود: از دو هفته پیش این شرایط را پیش‌بنی کرده‌ایم و به همین دلیل نامه‌ای با امضای وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به وزیر نفت نوشته شده مبنی بر اینکه اگر قرار است بنزین سهمیه‌بندی شود، موضوع سفر و گردشگری مردم در داخل کشور مد نظر قرار گیرد.

مونسان درباره اختصاص سهمیه بنزین سفر هم گفت: «سهمیه بنزین سفر را باید موردی درخواست کنیم و از دولت این سهم را بگیریم.» موضوع بنزین سفر در نخستین دور سهمیه‌بندی بنزین در دولت محمود احمدی‌نژاد اجرا شد اما به نظر می‌رسد دست‌کم تا فرارسیدن تعطیلی‌های نوروز خبری از آن نباشد.

کد خبر 467738

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha