فرماندار کاشان گفت: بازرسی‌های مستمر در کاشان برای مقابله با گرانی کالا و خدمات توسط دستگاه‌های نظارتی ادامه می‌یابد.

فرماندار کاشان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علی اکبر مرتضائی صبح چهارشنبه ۱۳ آذرماه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که با حضور حجت الاسلام بهرامی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور برگزار شد، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرائی در کاشان موظفند به منظور رعایت حقوق شهروندان کاشانی تمام تلاش خود را به کار بندند.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس و اقدامات همه جانبه فرمانداری کاشان برای برگزاری سالم و بیطرفانه این انتخابات ابراز داشت: تأکید بر بی‌طرفی و اجرای قانون اساسی سرلوحه اقدامات و فعالیت‌های فرمانداری کاشان، است.

فرماندار کاشان با بیان این‌که کاشان یک شهر صنعتی است، تصریح کرد: با وجود تمام تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی بر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی بیش از ۱۵۰۰ واحد تولیدی کاشان نه تنها هیچ تعدیل نیرویی نداشته‌اند بلکه در جذب نیروی کار هم اقدام کرده اند.

وی از استقرار ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی در کاشان خبر داد و اذعان داشت: با توجه به اینکه واحدهای صنعتی کاشان توانسته‌اند در عرصه تولید اقدامات موثری انجام دهند صادرات غیرنفتی کاشان نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

  • قوه قضائیه در تکمیل زندان جدید کاشان مساعدت کند

مرتضائی با اشاره به این‌که زندان کاشان ظرفیت محدودی برای پذیرش دارد، خاطرنشان کرد: زندان جدید ساخته شده است که برای تکمیل آن امیدواریم قوه قضائیه بتواند با تصویب اعتباراتی ساخت آن را به پایان رساند.

وی با بیان این‌که برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در زندان کاشان برای مددجویان انجام می‌شود، بیان داشت: تعلیم و تربیت ۳۰۰ مددجوی حافظ قرآن و کسب مقام دوم در سطح استان و همچنین کسب مقام سوم در مسابقات ورزش پهلوانی در سطح استان اصفهان از جمله افتخارات مددجویان زندان کاشان است.

فرماندار کاشان از جمله چالش‌های موجود در زندان کاشان را کمبود نیرو انسانی، کمبود و کسری اعتبارات جاری و مشکلات خانواده زندانیان دانست و اظهار داشت: از جمله نیازهای مجموعه دستگاه قضائی کاشان تکمیل تاسیسات زندان جدید، احداث ساختمان شعب دادگاه تجدید نظر، احداث ساختمان پزشکی قانونی وهمچنین ساختمان دادسرای نظامی است.

کد خبر 467717

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha