رئیس هیئت موتورسورای و اتومبیلرانی استان فارس گفت: راند پنجم مسابقه اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی فارس در شیراز برگزار خواهد شد.

مسابقات اسلالوم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود طهماسبی چهارشنبه ۱۳ آذر در جمع خبرنگاران گفت: راند پنجم مسابقه اسلالوم قهرمانی کشوری به میزبانی استان فارس جمعه ۱۵ آذر ماه ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: مسابقات اسلالوم به گونه‌ای است که عموم مردم می‌توانند با اتومبیل‌های خود در آن شرکت کنند و نیاز به اتومبیل‌های تقویت شده ندارد و همچنین بازدید و تماشای این مسابقات برای عموم مردم آزاد است و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۸۸۸۷۷۲۴ تماس بگیرند.

طهماسبی افزود: یکی از بزرگترین رویدادهای بزرگ ورزشی ملی، برگزاری مسابقه کشوری رشته‌های متفاوت است و با میزبانی مسابقات کشوری می‌توانیم پتانسیل‌های استان فارس را بهتر نشان دهیم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی فارس با بیان اینکه اسلالوم در واقع پایه رشته اتومبیلرانی محسوب و باعث افزایش مهارت فردی می‌شود، خاطرنشان کرد: اسلالوم به مسابقه‌ای گفته می‌شود که تمام رانندگان شرکت کننده بصورت کاملا انفرادی در یک مسیر مشخص و طرح ریزی شده، مسابقه بدهند. کسانیکه بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین میزان خطا مسیر را طی کنند، مقام کسب خواهند کرد.

کد خبر 467693

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha