چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
۰ نفر

فرماندار دلگان گفت: ۴۵۰ واحد مصوب احداث در دلگان به بانک معرفی شد و ۳۳۰ واحد شروع به کار کردند.

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مجتبی شجاعی امروز در بازدید از واحدهای در حال احداث بنیاد مسکن دلگان افزود: سقف تسهیلات این واحدها ۴۰۰ میلیون ریال که ۲۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دولت است.

فرماندار دلگان تصریح کرد: ۳۹۰ فقره کمک بلاعوض واحدهای نیمه تمام اقشار کم درآمد که سقف کمک بلاعوض این واحدها از ۴ تا ۸ میلیون تومان است.

این مسؤول ادامه داد: ۱۴۶ واحد سیل زده نیز در دستور اجرا است که از این تعداد ۶۸ واحد شروع بکار ، که سقف تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریال، کمک بلاعوض ۳۱۰ میلیون ریال و وام قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون ریال است.

شجاعی گفت: اقدامات ارزشمند بنیاد مسکن طی چند ماهه اخیر و برنامه های خوب این مجموعه در توسعه و عمران روستایی و همچنین مسکن اقشار محروم و کم درآمد در دلگان یقینا خدمات‌ماندگار دولت در شهرستان است که میتواند در محرومیت زدایی نقش مهمی را داشته باشد.

شجاعی ادامه داد: با توجه به وضعیت مسکن روستایی شهرستان، دلگان ظرفیت بالایی در جذب اعتبارات و تسهیلات مسکن روستایی دارد و به دنبال این هستیم با کمک بنیاد مسکن انقلاب و بهزیستی و کمیته امداد امام ره تعداد بیشتری واحدهای مسکن روستایی، محرومین و اجتماعی را در دلگان استارت بزنیم.

کد خبر 467687

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha