معاون اجرایی و نظارت نوسازی مدارس لرستان با اشاره به سیل فروردین‌ماه امسال، گفت: با مشارکت خیران مدرسه‌ساز در مناطق سیل‌زده شاهد ساخت ۴۷ باب مدرسه با اعتبار ۶۱ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان بودیم.

مدرسه

به  گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، یونس بهاروند در جمع خبرنگاران، با اشاره به افتتاح مدرسه کودکان استثنایی «مادر» شهرستان کوهدشت، اظهار کرد: علاوه‌بر ساخت این فضای آموزشی، سه مدرسه کودکان استثنایی دیگر در روستاهای گراب، چم‌کبود و شاه نظر توسط اداره‌کل نوسازی مدارس استان در دست ساخت است.

وی با اشاره به سیل فروردین‌ماه امسال در لرستان افزود: با مشارکت خیران مدرسه‌ساز در مناطق سیل‌زده شاهد ساخت ۴۷ باب مدرسه با اعتبار ۶۱ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان بودیم که نشان از آمادگی و هم‌وغم این عزیزان در برطرف کردن مشکلات آموزشی دانش‌آموزان دارد.

بهاروند در خصوص مشخصات فنی مدرسه کودکان استثنایی کوهدشت، تصریح کرد: این واحد آموزشی که با مشارکت اسماعیل دوستی و اداره‌کل نوسازی مدارس ساخته شده دارای ۱۱۰۰ مترمربع زیربنای آموزشی بوده و دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای احداث آن سرمایه‌گذاری شده است.

در این مراسم حجت‌الاسلام طهماسبی، امام جمعه کوهدشت ضمن قدردانی و تشکر ویژه از مدیرکل و کارکنان نوسازی مدارس به‌سبب ساخت فضاهای آموزشی مستحکم، ایمن و زیبا برای کودکان، خواستار توجه بیشتر مسئولان و مردم به دانش‌آموزان استثنایی شد.

وی با اشاره به آیات نخست سوره مبارکه بقره اظهار کرد: تأکید خداوند متعال به انفاق پس‌از ایمان به غیب و برگزاری نماز مؤید اهمیت بسزای این امر خطیر است، امری که مختص افراد متمول نیست بلکه شامل همه آحاد مردم می‌شود و البته اگر این‌کار به‌صورت واقعی در کشور و جامعه اجرایی شود دیگر شاهد کاستی و مشکلات نخواهیم بود.

گفتنی است، مدرسه کودکان استثنایی مادر شهرستان کوهدشت در هفته جاری طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت، محمود ثمینی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، اسماعیل دوستی، خیر مدرسه‌ساز، بازگیران، معاون آموزش‌وپرورش استان لرستان، یونس بهاروند، معاون اجرایی و نظارت نوسازی مدارس لرستان و جمعی‌از مسئولان استانی، به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 467676

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار لرستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha