کودک آزار دیده‌ای که جوانی آن را به داخل سطل زباله انداخت پیدا شد.

کودک زباله‌گرد

به گزارش همشهری آنلاین،  حسن جهانشاهلو دادستان عمومی و انقلاب فردیس اعلام کرد: اتفاقی که افتاد هر چند تلخ بود و زخم باز کردن ناهنجاری‌های جامعه بود اما نشان داد که مردم ایران مهربانند و با احساس، دغدغه هم دارند بسیار مهمان نوازند و از این صحنه‌ها رنجور.

خبر خوش اینکه کودک آسیب دیده شناسایی شد زلمه تبعه افغانستان که مدت بیست روز است به همراه خانواده‌اش مهمان ما هست و در یک مرکز بازیافت زباله زندگی می‌کند. از سواد و تحصیلات کاملا بی بهره است دوستان زیاد قول کمک و باز پروری ایشان را داده‌اند ... باز هم تشکر.

تفهیم اتهام متهمان پرونده «تمسخر کودک‌کار»

حسن جهانشاهلو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در اظهاراتی دیگر گفت: متهمان پرونده «تمسخر کودک‌کار» تفهیم اتهام شدند و به تناسب خطای صورت گرفته برایشان قرار صادر خواهد شد.  متهمان تا زمان تامین قرار وثیقه به زندان می روند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید بدانند که فضای مجازی فضایی شیشه‌ای است که عملکرد آنها را نمایان می کند، گفت: همه باید مراقب اعمال خویش باشیم.  شخص متهم خود باور نداشت که اقدام وی چنین بازتابی داشته باشد و اکنون شدیدا اظهار پشیمانی دارد.

حسن جهانشاهلو با بیان اینکه متهم دوم مشخص نیست که تصویربردار است یا خیر، گفت: سه جوان تصمیم به انجام این اقدام گرفتند که دو نفر از آنها نیمه شب گذشته دستگیر شدند.

کد خبر 467642

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha