فرماندار بندر ماهشهر اخبار در خصوص وضعیت این بندر را شایعات مطرح شده از سوی معاندان خواند و گفت: وضعیت این بندر در آرامش است و تعدادی از تجزیه‌طلب‌ها دستگیر شدند.

ماهشهر

به گزارش همشهری آنلاین، محسن بیرانوند، فرماندار شهرستان بندرماهشهر پیش در گفت‌وگو با فارس در بندرماهشهر در پاسخ به شایعات مطرح شده از سوی رسانه‌های معاند، اظهار کرد: شهرستان بندرماهشهر از سوی مردم، بزرگان، معتمدین و نیروهای امنیتی در آرامش کامل قرار دارد و تمام مواردی که مطرح می‌شود تشویش اذهان عمومی است.

فرماندار بندرماهشهر گفت: از میان اغتشاشگران افرادی دستگیر شده‌اند که از سوی گروه‌های تجزیه طلب و دشمنان خارجی تحریک شده بودند و با سلاح وارد منطقه شدند، زمانی که نیروهای تجزیه‌طلب با سلاح وارد منطقه شدند نیروهای نظامی نیز با قدرت جلوی افراد مسلح ایستادند تا درس عبرتی برای آن‌ها باشد.

وی با رد شایعه آتش زدن نیزارهای اطراف شهرستان، بیان کرد: شایعه آتش زدن نیزارها به هیچ عنوان صحت ندارد و هیچگونه آتش سوزی گسترده‌ای گزارش نشده است.

رئیس شورای تامین شهرستان بندر ماهشهر افزود: هیچگونه نشت مواد نفتی و یا آسیب رسیدن به خطوط انتقال مواد نفتی مشاهده نشده است و منشاء این شایعات رسانه‌های معاند هستند در حالی که هیچ کدام از شایعات صحت ندارد.

 شهرستان بندرماهشهر در جنوب غربی استان خوزستان قرار دارد و به دلیل قرار گرفتن ۲۴ پتروشیمی کوچک و بزرگ و همچنین واقع شدن بزرگترین بندر تجاری کشور در بخش بندر امام خمینی(ره) این شهرستان همواره از نقاط مورد توجه اتاق جنگ رسانه‌ای دشمن قرار داشته است.

در روزهای آغاز اعتراضات بنزینی، اغتشاشگران با سوء استفاده از فضای بوجود آمده سعی داشتند جاده ورودی شهر بندر امام خمینی(ره) را مسدود نمایند تا مانع از رسیدن کالای اساسی به نقاط مختلف کشور شوند.

مردم بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) پس از بازگشت آرامش به شهرهایشان با برگزاری راهپیمایی باشکوه مردمی حمایت خود را از اقدام نیروهای امنیتی و انتظامی و اقتدار کشور در مقابل اغتشاشگران و تجزیه طلبان به نمایش گذاشتند.

کد خبر 467610

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha