سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
۰ نفر

رئیس سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان ار رمز گشایی حدود ۱۱ هزار کارت سوخت از ابتدای آبان ماه سال جاری تا پایان دهمین روز آذر خبر داد.

کارت سوخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت منطقه گلستان، منصور سلیمانی افزود: پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش تعداد مراجعان، به منظور افزایش سرعت پاسخگویی و جلب رضایتمندی ارباب رجوع تعداد مراکز رمز گشایی در سطح استان افزایش یافت.

وی با بیان این‌که رمز کارت سوخت به صورت پیش فرض چهار رقم آخر سمت راست کد ملی شخصی است که نامش بر روی کارت سوخت درج شده گفت: شهروندانی که به هر دلیل با مشکل رمز مواجهه هستند می‌توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی خودرو و مالک آن (کارت ماشین، کارت ملی مالک و کارت سوخت) به نواحی چهارگانه (گرگان، گنبدکاووس، کردکوی و مینودشت) و ستاد شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان(گرگان، خیابان جمهوری) مراجعه و در کمترین زمان ممکن نسبت به حذف رمز کارت خود اقدام نمایند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مالکان خوروهایی که تاکنون برای دریافت کارت سوخت اقدام نکرده اند و یا کارت سوخت آنها به هر دلیل معیوب و یا خراب است می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی، کارت ماشین و برگ سبز خودرو با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ در سطح استان نسبت به درخواست کارت سوخت جدید اقدام کنند.

کد خبر 467606

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha