مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
۰ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: در عملیات ماموران انتظامی زرندیه، ۲ سارق تجهیزات مخابراتی دستگیر شدند و به چند فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ روح الدین یوسفوند در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور مشکوک فردی در اطراف یک سایت مخابراتی واقع در اتوبان ساوه - تهران، بلافاصله ماموران کلانتری مرکز برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود:‌ در بررسی های میدانی ماموران انتظامی، در ابتدا فردی که سعی بر پنهان شدن در بخشی از سایت مخابراتی را داشت، دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس همدست دیگر وی نیز در اطراف این محل دستگیر و یک دستگاه خودروی کامیون نیز از او کشف شد و هر دو نفر برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه ادامه داد: در تکمیل تحقیقات ماموران انتظامی مشخص شد که دستگیرشدگان بخشی از سایت مخابراتی را تخریب کرده‌اند و در بازرسی از خودروی آنان نیز تعداد ۲ دستگاه قیچی آهن‌بر و ادوات سرقت، ۱۵ عدد بست مخابراتی، ۲ عدد کلاف سیم مخابراتی و ۴ عدد بست و پیچ و فنس اتوبان کشف شد.

یوسفوند افزود: سارقان در طی بازجویی به عمل آمده به ۳ فقره سرقت اعتراف کردند که پرونده آنان با تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 467535

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha