سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
۰ نفر

 رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: چهار هزار و ۲۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی سطح بازار انجام شده‌است.

اصناف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فرزاد سردارزاده با بیان کشف ۵۵۷ مورد تخلف در این بازرسی‌ها که از ۲۵ آبان تا ۹ آذر انجام شده، اظهار داشت: در این رابطه ۴۳۶ فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شده است.

او افزود: عمده این تخلفات گران‌فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بوده که در این پروندهها در  مجموع  یک میلیارد و ۶۵۱ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۷۴۱ ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: در مدت یادشده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۱۲۰ مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها ۴۰ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی و عدم درج قیمت مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان کردستان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش دهند.

کد خبر 467501

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha