مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان گفت: ۶۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کردستانی در هشت ماهه نخست امسال پرداخت شده است.

شیخی زاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدرسول شیخی زاده با بیان اینکه در هشت ماهه نخست امسال ۶۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است، اظهار داشت: با این میزان تسهیلات دو هزار شغل برای خانواده های تحت حمایت ایجاد شده است.

وی افزود: از این تعداد طرح اشتغال هزار مورد برای نیازمندان روستایی اجرا شده که در این زمینه ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: همچنین از طریق تعامل با کارفرمایان و صاحبان مشاغل و کارگاه ها برای ۱۱۴ نفر از مددجویان کاریابی و ایجاد شغل شده است.

شیخی زاده یادآور شد: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی به دو هزار و ۷۰۰ مددجوی تحت حمایت بخشی دیگر از فعالیت های حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان در هشت ماهه نخست امسال است.

وی پرداخت تسهیلات اشتغال برای خانواده های تحت حمایت را فرصتی مناسب برای رسیدن به خودکفایی دانست و بیان کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به خانواده های تحت حمایت محدودیتی نداریم و از طرح های اشتغال مددجویان برای رسیدن به درآمد پایدار حمایت می کنیم.

کد خبر 467496

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha