مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از بازگشت ۱۹ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به چرخه تولید، خبر داد.

راه اندازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بختیار رازانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با معرفی سرمایه‌گذار جدید و همچنین تأمین مالی و ارائه تسهیلات در سال گذشته تعداد ۲۴ واحد صنعتی مجدداً به چرخه تولید بازگشتند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۱۹ واحد تولیدی بهره‌بردار راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی راه‌اندازی مجدد شده و زمینه اشتغال برای ۱۸۰ نفر فراهم شد که با نوسازی و بازسازی ماشین‌آلات، تولید محصول جدید یا تغییر در کادر مدیریتی موفق به بازگشت مجدد به چرخه تولیدشده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان ضمن تأکید بر اجرای برنامه‌های این شرکت، افزود: اهداف این شرکت در راستای راه‌اندازی واحدهای راکد صنایع کوچک و بالا بردن ظرفیت تولید واحدهای نیمه فعال برنامه‌ریزی‌شده اما در این میان نیز عمده‌ترین مشکلاتی که منجر به تعطیلی واحدهای صنعتی می‌شود را به ترتیب نقدینگی و مشکلات مرتبط با سازمان‌های تأمین اجتماعی و امور مالیاتی است.

رازانی اضافه کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته در حوزه توسعه صنعتی، شاهد جهش صنعتی خوبی در آینده نزدیک در این استان باشیم و این شرکت مصمم است تا پایان سال جاری تعداد دیگری از واحدهای صنعتی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به دلایل مختلف غیرفعال شده‌اند را راه‌اندازی مجدد کند.

کد خبر 467463

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha