مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
۰ نفر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۵۴ گروه راهداری متشکل از ۳۰۰ نفر در طرح زمستانه امسال در جاده‌های این استان حضور یافته و وظیفه خدمت رسانی به مردم در هنگام حوادث احتمالی و برفروبی محورهای مواصلاتی را برعهده دارند.

برفروبی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا «علی زندی‌فر» سه‌شنبه ۱۲ آذر با اعلام این خبر افزود: ۳۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایردستگاه‌های سبک وسنگین در طرح زمستانه امسال آماده خدمت رسانی به مسافران و مردم در جاده‌های استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۳۱ باب راهدارخانه ثابت و سیار نیز برای خدمت رسانی به مردم در طرح زمستانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تجهیز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: این اداره کل برای اجرای هرچه بهتر طرح راهداری زمستانی در استان، عملیات راهداری از جمله روکش آسفالت گرم، لکه‌گیری آسفالت سرد، آسفالت حفاظتی تعمیرات پل‌ها و تونل‌ها، تعمیر و نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی، آشکارسازی نقاط پرتصادف و پاک‌سازی دهانه پل‌ها را در دست اجرا دارد.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده و روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از جاده‌های این استان تردد می‌کنند.

کد خبر 467454

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha