دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا گفت: جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز باید از اولویت‌های مسئولان پیشوا باشد که اگر به موقع رسیدگی و برخورد شود، برای شهر هزینه‌ای ایجاد نمی‌کند. 

ساخنت و ساز غیر مجاز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عادل رحمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا اظهار کرد: شهرستان پیشوا، استان تهران با وجود ظرفیت‌های متعدد، نیازمندی‌هایی دارد که باید مطابق با انتظارات مردم تامین شود. 

وی افزود: پیشوا با وجود فاصله ۳۰ کیلومتری با پایتخت، رنگ محرومیت به چهره دارد و امکانات و نیازهایش تامین نشده است. 

رحمانی با اشاره به امکانات و توانایی ادارات پیشوا عنوان کرد: امکانات و توانایی ادارات شهرستان پیشوا بسیار محدود است و باید به ادارات این منطقه عنایت ویژه‌ای شود تا بتوانند خدمات خوبی به مردم ارائه کنند. 

وی ادامه داد: روسای ادارات شهرستان پیشوا به نحوی برنامه‌ریزی کنند که در انجام وظایف خودشان تعلل و تاخیر ایجاد نشود چراکه این تاخیر برای نظام و مردم هزینه ایجاد می‌کند. 

دادستان پیشوا با تاکید بر برخورد به موقع مسئولان پیشوا با ساخت و سازهای غیر مجاز بیان کرد: تغییر کاربری اراضی، ساخت‌وسازهای غیرمجاز، انشعابات غرمجاز آب و برق و گاز و چاه‌های غیرمجاز از مواردی است اگر از طرف مسئولان ذیربط به موقع با آنها برخورد شود این همه هزینه برای شهر ایجاد نمی‌کند و این مهم برخورداری ادارات از نیروی انسانی کافی را می‌طلبد. 

عادل رحمانی با تاکید بر لزوم هم‌افزایی ادارات تصریح کرد: ادارات شهرستان پیشوا از فعالیت جزیره‌ای بپرهیزند و با هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت یکدیگر، امورات شهرستان را با قوت و شدت بیشتری پیگیری کنند. 

دادستان عمومی و انقلاب پیشوا در پایان مقابله با جرائم و تخلفات خرد را همانند جرائم کلان، بااهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در کنار مبارزه با فسادهای کلان، مبارزه با جرائم کوچک نیز بسیار موثر و حائز اهمیت است. 

کد خبر 467433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha