فرماندار جدید شهرستان مهدی شهر معتقد است که این شهرستان می‌تواند موتورمحرکه توسعه استان پهناور سمنان باشد.

مهدیشهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالرضا میقانی در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان بااشاره به ظرفیت‌های متنوع مهدیشهر اظهار کرد: برای اینکه مهدیشهر به موتور محرکه توسعه در این استان تبدیل شود باید به یک برنامه ریزی دقیق دراین حوزه بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان مهدیشهر، استان سمنان از پتانسیل بالایی در همه بخش‌ها برخوردار است ادامه داد: شهرستان مهدیشهر در بخش گردشگری، صنعتی، معدنی و...از توانمندی بالایی بهره‌مند است.

میقانی خواستار معرفی بیشتر شهرستان مهدیشهر درسطح ملی و بین المللی شد و تصریح کرد: زبان سنگسری یک فرصت مهم و کلیدی است وبرای معرفی بیشتر در این حوزه همه باید تلاش کنند.

فرماندار مهدیشهر به رویداد مهم انتخابات پیش رو اشاره و خاطرنشان کرد: انتخابات اسفندماه نیز با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی برگزار خواهد شد.

میقاتی با اذعان به اینکه هیچ کدام از کارهای شهرستان مهدیشهر به‌خاطر همزمانی با ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی برروی زمین نخواهد ماند افزود: به جد پیگیر طرح‌های و پروژه های دردست اقدام این شهرستان هستیم.

فرماندار شهرستان مهدیشهر در ادامه برحمایت از نشریات و روزنامه های محلی اشاره کرد و تصریح کرد: از این پس تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملزم خواهند بود نسبت به خرید نشریات وروزنامه های محلی اقدام کنند.

درابتدای این نشست برخی از خبرنگاران به بیان مشکلات این شهرستان در حوزه اطلاع رسانی و همچنین پروزه های عمرانی معطل‌مانده شهرستان مهدی شهر پرداختند.

نداشتن دکه روزنامه فروشی در مهدیشهر، عدم همکاری برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با خبرنگاران، عدم حمایت و خرید روزنامه ها و نشریات محلی توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان و پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان از جمله مواردی بود که خبرنگاران در این نشست مطرح کردند.

کد خبر 467430

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha