ستاره پرتغالی یوونتوس در شب سوم شدن در رده‌بندی توپ طلای فوتبال جهان، جایزه دیگری برد.

كريس رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، بهترین‌های فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ رقابت‌های سری A ایتالیا در مراسم موسوم به «گالا دل کالچو» انتخاب شدند. این عناوین با نظر اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای سری A  و روزنامه‌نگاران ایتالیا در پایان هر سال به بهترین بازیکن فصل گذشته سری A  اختصاص می‌یابد.

در این مراسم کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته سطح اول فوتبال ایتالیا انتخاب شد. جانلوکا روکی، داور باتجربه سری A  بهترین داور فوتبال ایتالیا در فصل قبل نام گرفت. این داور ۴۶ ساله به زودی بازنشسته می‌شود  و این عنوانآخرین جایزه رسمی دوران حرفه‌ای اوست. باشگاه آتالانتا هم پس از درخشش در فصل قبل به عنوان بهترین باشگاه انتخاب و جایزه‌ای به همین مناسبت به آنتونیو پرکاسی، رئیس باشگاه برگامویی اهدا شد. جان‌پیرو گاسپرینی، سرمربی این تیم نیز جایزه بهترین سرمربی فصل را دریافت کرد.

در تیم منتخب فصل گذشته سری A  هم این ۱۱ بازیکن قرار گرفتند:

دروازه‌بان: سمیر هندانوویچ

مدافعین: ژائو کانسلو، کالیدو کولیبالی، جورجو کیه‌لینی، الکساندر کولاروف

هافبک‌ها: نیکولو بارلا، میرالم پیانیچ، یوزیپ ایلیسیچ،

مهاجمین: فابیو کوالیارلا، دوان زاپاتا، کریستیانو رونالدو

کریس رونالدو پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته رقابت‌های سری A ایتالیا به تحسین لیگ داخلی کشور چکمه‌ای پرداخت و رقابت در آن را دشوار خواند.

ستاره تیم فوتبال یوونتوس در این باره گفت: خوشحالم  که به عنوان بهترین مهاجم سری A  انتخاب شدم. از هم‌تیمی‌هایم و افرادی که به من رای دادند، ممنونم. پس از دو سال حضور در ایتالیا، می‌توانم بگویم  سری A  لیگ بسیار دشواری است. از همه کسانی که به من رای دادند، ممنونم و امیدوارم سال آینده هم جایزه مشابهی دریافت کنم.

کد خبر 467397

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha