ستاد شناسایی مشمولین بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: متقاضیان دریافت حمایت معیشتی از این پس می‌توانند به جای کد رهگیری در سامانه hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند.

دستمزد

به گزارش همشهری آنلاین، اطلاعیه شماره (۵) ستاد شناسایی مشمولین بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع هموطنان می رساند، به منظور رفاه حال سرپرستان خانوار که امکان مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی برای خرید سیم کارت و ثبت درخواست در سامانه *۶۳۶۹# ندارند و نیز افرادی که به دلیل برخی مشکلات ارسال پیامک، پس از ثبت درخواست در این سامانه کد رهگیری را دریافت نکرده اند از امروز ۱۱ آذرماه ۱۳۹۸، امکان وارد کردن شماره حساب واریز یارانه به جای کد رهگیری در سامانه hemayat.mcls.gov.ir فراهم شده است.

لذا متقاضیان می بایست با وارد کردن کد ملی، و  شماره حساب واریز یارانه و کد امنیتی که در سایت برایشان  نمایش داده می شود اقدام به ثبت درخواست رسیدگی به طرح حمایت معیشتی کنند.  

لازم به ذکر است با توجه به این که سایت مذکور در بستر شبکه ملی اطلاعات کشور اقدام به ارائه سرویس می کند در زمان مراجعه به سایت باید تمامی  فیلترشکن ها غیرفعال شوند، در غیر این صورت سایت پیغام خطا را نمایش داده و کد امنیتی را به کاربر نشان نمی دهد.  

کد خبر 467343

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • .. :-/. . , لیلاعابدین پور IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 2
    ایاامکان دارد باکیاهی چین جورک از بین بره میشه لطف کنین راهنمای کنید ممنون
  • رمضان هادی IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    0 0
    با سلام من مستجر هستم بیماری دیابت هم دارم وهموفیلی هستم چرا برای من یارانه معشتی واریز نکردند از کجا پاسخ گو باشم
  • عقیل ندائی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    1 0
    سلام .چرابسته همایتی برای ماهنوز واریز نشده است
  • سمیرا اشرفی چلان علیا IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام برای من معیشتی واریز نمیشه
  • رویا قرنره شیر IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام دو روز کامل دارم مشخصات خودم وپسرم رو تو سامانه به هر شکلی که گفتن وارد میکنم ولی باز نمیشه وسر کاریم حسابی من یه زن تنها با یک پسر ومستاجر والا نمیدونم اگه به من تعلق نمیگیره پس به کی تعلق میگیره وهنوز یک ریال هم برای من ریخته نشده
  • احمد شیرزادفر IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام چرا برای ما به خاطر یک ماشین که تمام زندگی ماست یارانه واریز نشده
  • الهه نهاجرانی SE ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    0 0
    سلام. من کدرهگیری دریافت کردم ولی تا کنون هیچ کمک‌هزینه معیشتی دریافت نکردم. به عنوان زن سرپرست خانوار و بی بضاعت نمیدانم باید چکار کنم؟ اطفا راهنمایی کنید
    • فرزاد حیدری IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
      1 0
      سلام به من معیشتی تعلق نگرفته میگن گردش مالی داری من ویزیتور شرکت هستم چکا پاس میکنم بحساب خودم برای شرکت کارت میکشم نمیشه پول نقد تو کیفت بکنی مستاجرم ماشین نوشتن داری اینا فروختم ۴سال پیش پلاک عوض نکردن توقیف زدم میتونین چک بکنین فقط رنو مدل ۷۶ دارم حقوقم ماهی ۲۷۰۰ بیمه ندارم خانوادم از بیمه سلامت استفاده میکنن این خدا را خوش میاد بگن شما گردش مالی دارین من سرپرست خانواده بقران جلو بچهام دارم نابودم میشم شما مسوول محترم این حق از ما سلب میکنی خدارا خوش نمیاد