مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
۰ نفر

اکران فیلم "ضربه فنی" به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا رمضانی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان گیلان آغاز شد.

فیلم ضربه فنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان دوشنبه یازدهم آذر، بیان داشت: اکران فیلم ضربه فنی از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز گذشته در کانون رشت آغاز شده و تا بیستم همین ماه ادامه دارد.

اسفندیار ضیائی افزود: این فیلم به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا رمضانی سال ۱۳۹۷ با همکاری کانون پرورش فکری و بنیاد سینمایی فارابی تهیه‌ شده است.

وی اظهار داشت: نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نیز از جمله نقش‌آفرینان این فیلم ‌هستند که با همراهی بازیگران نوجوان شامل سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی به هنرنمایی می‌پردازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خاطر نشان کرد: ضربه‌فنی، داستان سه نوجوان جویای قهرمانی در یک جام معتبر است، این داستان بر این نکته تاکید دارد که همیشه برنده قهرمان نیست.

وی افزود: دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی و متوسطه، ‌ صبح‌ها در دو نوبت هشت تا ۱۰، ۱۰:۳۰ تا ۱۲ و عصرها نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰، می‌توانند در کانون رشت برای تماشای این فیلم اقدام کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اضافه کرد: این فیلم نامزد دریافت جایزه بخش مسابقه چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیفونی ایتالیا شده است.

وی بیان داشت: ضربه فنی در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان نیز توانسته‌ سه جایزه پروانه زرین هیات داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان، پروانه زرین بهترین فیلم‌نامه و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان را به خود اختصاص‌ دهد.

افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در ۳۱ مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.

کانون پرورش فکری گیلان دارای چهار کتابخانه پستی، دو مرکز فرهنگی هنری فراگیر، یک کتابخانه سیار شهری و دو کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری با همراهی کودکان، نوجوانان، خانواده‌ها و جمعی از مسوولان به اجرای فعالیت‌ های کتاب‌ محور فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی پرداختند.

کد خبر 467315

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha