مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
۰ نفر

سردار آقاخانی از دستگیری صحنه‌گردان تصادف‌های ساختگی و کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه با ۱۵ فقره تصادف ساختگی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

دستبند - دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار عبدالرضا آقاخانی  فرمانده انتظامی قم با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند تصادف‌های ساختگی در قم  گفت: با شناسایی محل سکونت متهم اصلی تحقیقات گسترده کارآگاهان در این زمینه آغاز و نامبرده به همراه ۵ تن از همدستانش طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

او تصریح کرد: طی بازرسی از مخفیگاه این افراد اوراق سفید امضا و دارای اثر انگشت و نیز تعدادی سفته سفید و نگارش شده کشف شد.

سردار آقاخانی بیان کرد: متهمان به ۱۵ فقره کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند که درنهایت با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی قم از شهروندان درخواست کرد، در صورت اطلاع از فعالیت این‌گونه شبکه‌ها ضمن عدم همکاری، موضوع را به پلیس اعلام کنند همچنین شرکت‌های بیمه باید با شناسایی نقاط آسیب‌پذیر در سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط، راهکارهای مقابله و پیشگیرانه را تدوین و اجرایی کنند.

سردار آقاخانی تصریح کرد: کلاهبرداران با تشکیل باند، این‌گونه جرائم خشن را مرتکب می‌شوند و به‌طور عمده مصدومان خود را از افراد معتاد و یا بی‌بضاعت انتخاب می‌کنند و با دادن وعده‌های واهی و حق‌الزحمه بالا آنان را فریب داده که علاوه بر آسیب دائمی جسمانی، صدمات روحی و روانی زیادی نیز برای آن‌ها و خانواده‌هایشان به همراه خواهد داشت.

کد خبر 467302

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha