مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
۰ نفر

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: اولین متل استان در شهرستان اردکان با اشتغال ۱۰ نفر به بهره برداری می‌رسد.

اردکان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، محمد میرشمسی، معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: اولین متل استان با اشتغال زایی مستقیم ۱۰ نفر در بخش عقدای شهرستان اردکان به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: این متل با حجم سرمایه ۳۵ هزار میلیون ریال در مساحت هزار و ۵۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۹۷۰ متر مربع احداث شده است.

میرشمسی با بیان اینکه سفر و گردشگری مستلزم ایجاد تاسیسات مناسب و ارائه خدمات مورد نیاز گردشگران و مسافران است، اظهار داشت: از منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری به مبلغ ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال با نرخ ۶ درصد برای احداث اولین راهسرای استان تسهیلات پرداخت شده است.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: خدمات اقامتی و پذیرایی، فروشگاه سوغات محلی و صنایع دستی و کارگاه تولید محصولات کنجدی از جمله خدمات این متل است.

میرشمسی گفت: تاسیسات گردشگری مناسب در جاده‌های شریانی و مواصلاتی منجر به توسعه و تحرک اقتصادی در منطقه و استان می‌شود.

کد خبر 467301

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha