مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار و ۹۲۰ تابلو، علائم و تجهیزات ترافیکی نصب‌شده در جاده‌های استان به سرقت رفته‌اند.

علائم جاده‌ای

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، غلامعباس بهرامی‌نیا با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ هزار و ۶۲۰  تابلو، علائم و تجهیزات ترافیکی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۸۸ میلیون تومان در محورهای مواصلاتی سطح استان نصب شد.

وی ادامه داد: تعدادی از این تابلوها و علائم در نقاط پرحادثه شامل سه راهی خلف آباد، تقاطع سیاه منصور، چهارراه اوج و شمس آباد، محدوده شهرک بهرام و سه راهی جایزان نصب شده‌اند تا به افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای کمک کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه متاسفانه سرقت تابلو علائم یکی از مشکلات ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار و ۹۲۰ تابلو، علائم و تجهیزات ترافیکی نصب شده در جاده‌های استان به سرقت رفته‌اند و این مساله خسارت مالی زیادی را در پی داشته است.

بهرامی‌نیا عنوان کرد: نصب این علائم ترافیکی در محورهای خوزستان نقش بسیار پررنگی در کاهش حوادث جاده‌ای و همچنین کنترل ترافیک دارد و از این رو به دنبال نصب این علائم در سراسر محورها هستیم.

کد خبر 467265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha