دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
۰ نفر

کانی پیریانی کارتونیست نوجوان سنندجی مقام اول بخش نوجوان سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی کاریکاتور اولنس کارتوناله در کشور بلژیک را از آن خود کرد.

انیمیشن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی اولنس کارتوناله بلژیک با موضوع «چرم»  در حالی به کار خود پایان داد که چهار برگزیده ایرانی جوایز اصلی این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در بخش بزرگسال علی قناعت، جمال رحمتی و عالیه مظاهری مقام های اول تا سوم را کسب کردند و هنرمندان بلژیک، لهستان و برزیل موفق به کسب سایر عناوین برتر این جشنواره شدند.

در بخش نوجوان کانی پیریانی کارتونیست عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری کردستان برای دومین سال پیاپی موفق به کسب مقام اول این جشنواره بین المللی شد.

سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی اولنس کارتوناله بلژیک با حضور ۳۸۰ کارتونیست از ۵۲ کشور جهان و یک هزار و ۱۸۲اثر در شهر اولنس بلژیک با موضوع «چرم»  برگزار شد.

کانی پیریانی کارتونیست۱۴ ساله سنندجی در دوره قبل جشنواره نیز موفق به کسب مقام اول این جشنواره شده بود و امسال نیز با کسب عنوان بهترین هنرمند نوجوان بین المللی شرکت کننده در جشنواره موفق به کسب جایز۲۵۰ یورویی این بخش از جشنواره شد.

کد خبر 467224

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha