دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
۰ نفر

مدیر کل غله خوزستان گفت: از جانب اداره غله خوزستان هیچگونه افزایش قیمتی در زمینه آرد ایجاد نشده و هیچکس حق ندارد افزایش قیمتی در زمینه نان مصرفی مردم ایجاد کند.

آرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، خدارحم امیری زاده، مدیر کل غله خوزستان ظهر امروز با اعلام این خبر افزود: از جانب اداره غله خوزستان هیچگونه افزایش قیمتی در زمینه آرد ایجاد نشده و هیچکس حق ندارد افزایش قیمتی در زمینه نان مصرفی مردم ایجاد کند.

وی همچنین عنوان کرد: شنیده‌ایم که بعضی افراد در حال دلالی و افزایش قیمت آرد به شکل آزاد هستند.

مدیرکل غله خوزستان گفت: برخی از این افراد که در حال دلالی و افزایش قیمت آرد به شکل آزاد هستند از آرد موجود روستایی، عشایری و یا آرد مازاد برخی نانوایی‌ها که بیشتر از مصرف، آرد دریافت می‌کنند سواستفاده کرده‌اند.

وی بیان کرد: اعتقاد ما از قبل بر این بوده که برخی از نانواها سهمیه دریافتی آردشان بیشتر از حد نیاز است ولی برخی مسائل پیش آمد که به ما گفته شد سهمیه نانواها را کم نکنیم ولی همچنان لازم به ذکر است که از جانب اداره غله خوزستان هیچگونه افزایش قیمت و فروش آزاد آرد انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، برخی از نانوایان آزادپز در اهواز می‌گویند که قیمت خرید هر گونی آرد از ۶۵ هزار تومان به ۸۰ هزار تومان رسیده است و با ادامه این روند قیمت فروش نان را افزایش خواهند داد.

کد خبر 467192

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha