مسؤولان آموزش و پرورش استان زنجان در موضوع ضرب و شتم یک دانش‌آموز در زنگ ورزش با انداختن توپ در زمین مسؤول دیگر قول پیگیری این ماجرا را دادند.

ضرب و شتم دانش آموز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روز گذشته در فضاهای مجازی خبری با موضوع ضرب و شتم دانش‌آموز زنجانی توسط مربی ورزش منتشر شد که حاکی از شکایت خانواده‌ دانش‌آموز از این معلم در کلانتری داشت.

مسئولان آموزش و پرورش در پی پیگیری‌های انجام شده چندان علاقه‌ای به پاسخگویی در این زمینه نداشته و سعی در انداختن توپ به زمین مسئول دیگری داشته و در این زمینه توضیحات ناقص و ضد و نقیض ارائه می‌کردند.

در این راستا معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان حاضر به ارائه توضیحات نشد و اظهار کرد: موضوع را از روابط عمومی بپرسید، وی در جریان است.

  • آموزش و پرورش موضوع را با جدیت پیگیری می‌کند

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: موضوع از طریق مجاری رسمی و قانونی در دست پیگیری است.

رهبر طوماری با بیان اینکه آموزش و پرورش به محض اطلاع از موضوع پیگیری‌های لازم را انجام داده است، بیان کرد: با این حال شکایت خارج از آموزش و پرورش حق قانونی اولیای دانش‌آموزان است.

وی گفت: آموزش و پرورش موضوع را با جدیت پیگیری می‌کند و پس از پایان بررسی‌ها موضوع را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

رئیس اداره حراست اداره کل آموزش  پرورش استان زنجان نیز در این زمینه حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: جزئیات داخل منطقه بوده و کم و کیف ماجرا را از مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان بپرسید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در این زمینه با بیان اینکه ۲۷ آبان‌ماه سال‌جاری و حدود دو هفته پیش گزارش شد که در زنگ ورزش هنگام هدایت دانش‌آموزان به بیرون بین معلم ورزش و دانش‌آموز برخوردی رخ می‌دهد، گفت: عوامل و مدیریت و والدین به اداره مراجعه کردند.

حمید حاتمی با بیان اینکه پس از مراجعه، اولیا دیگر پیگیر مراجعه نشده‌اند، عنوان کرد: دیروز بار دیگر این موضوع رسانه‌ای و باز نشر شد که دستور پیگیری مجدد صادر شد.

وی خاطر نشان کرد: واحد رسیدگی به شکایات اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان دستور رسیدگی داده بود و به محض اطلاع از موضوع دستور رسیدگی صادر شده است.

کد خبر 467190

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha