مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: اگر شکایاتی از نمایندگی‌های سایپا در این استان باشد، پیگیری می‌کنیم؛ اما این نمایندگی‌ها بیشتر مستقل عمل می‌کنند.

سایپا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «فعالیت نامطلوب نمایندگی سایپا در سمنان» از مسؤولان پرسیده‌اند که در این زمینه چه نظارتی دارند.

در این سوژه آمده است: «بنده در دو هفته گذشته دو بار به نمایندگی خرمیان مراجعه کردم برای برطرف کردن مشکل ماشینم که گارانتی هم داره. متأسفانه اولین باری که رفتم ایراد گفتم خودشون گفتم باید دوتا قطعه عوض بشه ماشین پذیرش کردن بعد دو ساعت تحویل دادن پول اجرت دیاک هم گرفتن از من. ولی ماشینم هنوز ایراد داشت که بهشون گفتم برگشتن میگن احتمالاً تا یک ماه آینده خوب میشه. هیچ قطعه‌ای هم عوض نکردن. یک هفته صبر کردم که هر روز بدتر می‌شد ایراد ماشین. بعد یک هفته دوباره رفتم بعد دو ساعت یه استپر عوض کردن دستگاه زدن تحویلم دادن که باز هم ایراد داشت بهشون گفتم شما گفتید یه سنسور دیکه هم خرابه که در جواب بهم گفتن اون سنسور گرونه. متأسفانه با دو بار مراجعه در دو هفته هنوز مشکل ماشین من حل نشده. لطفاً مشکل من رو پیگیری کنید»؛ خبرگزاری فارس این مسأله را پیگیری کرده است.

  • نمایندگی‌های خودرو مستقل عمل می‌کنند

بهروز اسودی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان درباره فعالیت نمایندگی‌های سایپا در سمنان اظهار کرد: مدیریت بخش خودرو هنوز در اختیارات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گنجانده نشده است.

وی ادامه داد: اگر شکایاتی از نمایندگی‌های سایپا باشد، ما پیگیری می‌کنیم؛ اما خود این نمایندگی‌ها مستقل عمل می‌کنند و روی خدمات‌دهی آنها پس از فروش کار می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در این راستا با رسیدگی به شکایات مردم به‌سرعت عمل می‌کند، تصریح کرد: در صورت شکایت از یک نمایندگی، این موضوع پیگیری می‌شود.

اسودی با اشاره به اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان عملکرد خوبی در بحث حمایت از تولید دارد، اضافه کرد: دنبال رفع مشکلات صنعت در استان هستیم.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات تسهیلاتی، سرمایه در گردش، بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی ازجمله اقدامات این کارگروه است، تصریح کرد: بانک‌ها به‌خوبی با ما همکاری می‌کنند و هیچ مشکلی از این بابت نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه رفع مشکلات نظام مالیاتی و بانکی در این استان در دستور کار است، اضافه کرد: استاندار سمنان در رأس این کارگروه بر فعالیت‌ها نظارت می‌کند.

اسودی با اشاره به اینکه برنامه‌ها در این بخش هر هفته به لحاظ کارشناسی ادامه دارد، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کشور از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه رونق تولید در استان سمنان راضی هستند.

کد خبر 467188

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha