مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
۰ نفر

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از افتتاح ورزش‌خانه باستانی امیرالمومنین(ع) شهر مجن بعد از ۱۵ سال خبر داد.

افتتاح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سیدحسن حسینی‌شاهرودی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح ورزشخانه باستانی امیرالمؤمنین (ع) شهر مجن اظهار کرد: تمهید مقدمات و اجرای این پروژه، متأسفانه بیش از ۱۵ سال به طول انجامید؛ اما خوشحالیم که درنهایت طی یک سال اخیر با جدیت و مساعدت مسؤولان کشور، استان و شهرستان شاهد افتتاح این ورزشخانه باستانی هستیم.

وی تصریح کرد از مسؤولان وزارت نفت به‌واسطه تأمین اعتبارات ساخت این مجموعه باید قدردانی کرد؛ در مدیریت جهادی نیازی به دور زدن قانون نیست، بلکه باید راه‌های سهل و آسان انتخاب شود و این پروژه مصداق واقعی مدیریت جهادی است. ‌

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین شهدای ورزشکار متعلق به ورزش‌کاران باستانی و پهلوانان است و خوشبختانه در حوزه‌های مختلف شهرستان شاهد پیشرفت خوبی هستیم.

حسینی‌شاهرودی گفت: عملیات اجرایی ساخت سالن ورزشی شهر مجن با اعتبارات وزارت نفت در ماه آینده انجام می‌شود و ظرف مدت یک سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با استقلال اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان، انتظار می‌رود مشکلات حوزه‌های مختلف مرتبط با این اداره کل همچون پروژه غیرهم‌سطح بسطام- مجن به انجام رسد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طی هفته آینده پروژه غیرهم‌سطح بسطام- مجن کلنگ‌زنی خواهد شد و طی دو سال به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی‌شاهرودی بیان کرد: مقدمات آسفالت مسیر تنگه‌داستان انجام‌شده و با همراهی تمام مسؤولان و پایان مطالعات و اجرای تعهدات دستگاه‌های مسؤول، در فصل تابستان اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۲۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات شهرستان شاهرود برای انجام مطالعات جامع گردشگری شاهرود، بسطام، مجن، و خرقان اختصاص یافت که امیدواریم به‌زودی شاهد نتایج این طرح باشیم.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزارت ورزش تلاش کند تا به‌واسطه ایجاد اماکن ورزشی، فشاری به مردم وارد نشده و دولت اقدامات مدیریتی را به انجام برساند و به دنبال کسب درآمد از این‌گونه مناطق نباشد.

  • زمینه ورزش ارزان برای شهروندان فراهم شود

منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم در این مراسم اظهار کرد: ورزشکاران در گودهای زورخانه به یاد خدا هستند و باید تلاش کنیم که این روحیه معنوی را در وجود خود تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: زورخانه یک مکان مقدس و مکانی برای ذکر خدا و ائمه اطهار (ع) است و هر دعا و نیایشی که در اینجا به انجام رسد، حسنه‌ای برای دست‌اندرکاران و بانیان آن محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: ورزش زورخانه‌ای صرفاً ورزش و تربیت جسم نیست، بلکه آیینی عرفانی، عاشقانه و پهلوانی است. ‌

فخری بیان کرد: هرگاه یک مترمربع به سرانه ورزش اضافه شود، یک تخت بیمارستانی کم می‌شود؛ سرمایه‌گذاری در ورزش موجب افزایش روحیه نشاط، شادابی و اخلاق خواهد بود.

وی بیان کرد: آینده نیازمند جوانان سالم است و وزارت ورزش و جوانان تلاش کند تا ورزش ارزان را برای شهروندان فراهم آورد.

کد خبر 467178

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha