بازیکن سیاه‌چرده لستر که به عنوان یار جایگزین وارد زمین شده بود، با گل لحظه آخری خود لستر را به پیروزی و رده دوم جدول رساند.

ايهيناچو

به گزارش همشهری آنلاین، این هفته دو تیم نوریچ سیتی و آرسنال برابر هم صف‌آرایی کردند که نیمه اول باحساب  ۲-۱ به سود میزبان خاتمه یافت. در این دیدار پوکی در دقیقه ۲۱ و کنت‌ول در دقیقه ۴۷ برای نوریچ سیتی گل زدند و تنها گل لندنی‌ها در دقیقه ۲۹ توسط پی‌یر امریک اوبامیانگ رقم خورد.

در نیمه دوم توپچی‌ها بازی را هجومی‌تر آغاز کردند تا این که مهاجم گابنی بار دیگر به داد این تیم رسید و با گل دقیقه ۵۷ بازی را ۲-۲ مساوی کرد. با این تساوی آرسنال ۱۸ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به شفیلد یونایتد و برنلی در مکان  نهم جدول ایستاد و نوریچ اما همچنان در قعر جدول جا خوش کرده است.

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و استون ویلا هم در نیمه اول با تساوی همراه شد. جک گریلیش در دقیقه ۱۱ گل اول بازی را رقم زد تا نیمه اول با شکست شیاطین سرخ همراه شود، اما این پایان کار نبود و من یو با گل به خودی بازیکن حریف با ویلا به تساوی رسید. در نیمه دوم لیندِلوف در دقیقه ۶۴ منچستر را پیش انداخت، ولی خوشحالی هواداران این تیم دو دقیقه دوام نیاورد چرا که مینگز در دقیقه ۶۶ بازی را به تساوی کشید. با این نتیجه من یونایتد با ۱۷ امتیاز یازدهم است و استون ویلا با قرار گرفتن در رده ۱۶ خود را در نزدیک خطر سقوط می‌بیند.

تیم لسترسیتی نیز اورتون را در ورزشگاه "کینگ پاور" با حساب ۲-۱ شکست داد تا همچنان به تعقیب لیورپول بپردازد. در حالی که نیمه اول بازی با گل دقیقه ۲۳ ریچارلیسون به سود اورتون دنبال شد، اما در نیمه دوم شاگردان براندن راجرز به بازی برگشتند و ابتدا در دقیقه ۶۸ توسط جیمی وردی به گل رسیدند و سپس در دقیقه ۹۴ ایهیناچو گل برتری میزبان را به ثبت رساند تا تیمش با برتری در این بازی بتواند جایگاه دوم را از من سیتی بازپس بگیرد. با این برتری لسترسیتی ۳۲ امتیازی شد و بالاتر از منچستر سیتی و پایین‌تر از لیورپول در رده دوم ایستاد، در حالی که اورتون با ۱۴ امتیاز هفدهم است.

نتایج بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس:

ساوثهمپتون  ۲  واتفورد  ۱

برنلی  ۰  پالاس  ۲

تاتنهام  ۳  بورنموث  ۲

چلسی  ۰  وست هام  ۱

نیوکاسل  ۲  منچستر سیتی  ۲

لیورپول  ۲  برایتون  ۱

ولورهمپتون  ۱  شفیلد  ۱

نورویچ  ۲  آرسنال  ۲

منچستر یونایتد  ۲  ویلا  ۲

لستر  ۲  اورتون  ۱

  • جدول رده‌بندی

۱- لیورپول، ۴۰ امتیاز

۲- لستر، ۳۲ امتیاز

۳- منچستر سیتی، ۲۹ امتیاز

۴- چلسی، ۲۶ امتیاز

۵- تاتنهام، ۲۰ امتیاز، تفاضل گل ۳

۶- ولورهمپتون، ۲۰ امتیاز، تفاضل گل ۲

کد خبر 467168

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha