هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان با تداوم شکست‌ناپذیری ورامینی‌ها و پیروزی تیم‌های بالانشین جدول ادامه یافت.

واليبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، گزارش مسابقات هفته دهم به شرح زیر است:

  • راه یاب ملل مریوان یک – پیکان ۳

مریوانی‌ها توانستند ست اول را با برد به پایان برسانند، اما در نهایت این پیکان بود که در خارج از خانه نیز مغلوب حریف سختکوش خود نشد. شاگردان محمد ترکاشوند بعد از شکست در ست اول و شوک ابتدای مسابقه سه ست بعدی را از آن خود کردند و این دیدار حساس خارج از خانه را با برد به پایان رساندند تا همچنان در تعقیب صدر جدول باشند.

  •  شهروند اراک صفر – فولاد سپاهان ۳

سپاهانی‌ها بعد از سپری کردن نوبت استراحت خود، مانند هفته‌های گذشته بازی را خوب آغاز کردند و موفق شدند با ارائه یک نمایش عالی، تیم شهروند اراک را شکست دهند. اراکی‌ها که هفته گذشته با برد خارج از خانه روحیه بالایی برای این دیدار داشتند، نتوانستند برابر شاگردان رحمان محمدی‌راد روز خوبی را بسازند و در نهایت با شکست در ست‌های ابتدایی مسابقه، با یک باخت دیگر زمین را ترک کردند تا به این ترتیب زردهای اصفهانی همچنان در جمع بالانشینان باقی بمانند.

  • سایپا تهران ۳ – کاله مازندران یک

شاگردان ناصر شهنازی توانستند دومین برد متوالی خود را کسب کنند. سایپا در ست اول برابر کاله غافلگیر شد، اما توانست در سه ست به پیروزی برسد تا به این ترتیب یک برد کامل را کسب کند. کاله نیز یک شکست خارج از خانه دیگر در کارنامه‌اش ثبت کرد.

  • خاتم اردکان یک – فولاد سیرجان ایرانیان ۳

روزهای سخت اردکانی‌ها و مسعود آرمات، همچنان ادامه دارد و دیدار خانگی برابر فولاد سیرجان نیز نتوانست به تغییر روند این تیم در این روزها کمکی کند. خاتم اردکان هر چند ست اول را با برد به پایان رساند، اما روند مسابقه در شروع ست دوم برای تیم دامغانی تغییر کرد و سیرجانی‌های مهمان بعد از هفته‌ها ناکامی، موفق به کسب پیروزی در سه ست متوالی شدند تا به این ترتیب یک برد خارج از خانه را در اردکان جشن بگیرند. سیرجانی‌ها با این پیروزی، تعداد بردهای خود را به دو رساندند تا با توجه به شکست راه‌یاب ملل مریوان، یک پله در جدول صعود کنند.

  • شهرداری ورامین ۳ – شهداب یزد ۲

هر چند صدرنشین لیگ برابر یکی از تیم‌های انتهای جدولی روز سختی را سپری کرد، اما همچنان تنها تیم بدون شکست مسابقات باقی ماند. ورامینی‌ها در شرایطی برابر حریف خود قرار گرفتند که در پایان ست دوم، اسکوربورد سالن شهید گل‌عباسی ورامین تساوی دو تیم در ست شماری را نشان می‌داد تا مشخص شود صدرنشین لیگ، روز سختی را پیش رو دارد. با این حال ورامینی‌ها بعد از شکست در ست دوم خیلی زود به خودشان آمدند و توانستند در ست سوم نیز به برتری برسند، اما پایان ماراتن جذاب ست چهارم با برتری مهمان یزدی بود تا این مسابقه راهی ست پنجم شود. در ست پنجم اما تیم باتجربه ورامین کم اشتباه‌تر در زمین ظاهر شد و توانست با نتیجه سه بر دو شهداب یزد را که نمایشی شجاعانه داشت، شکست دهد.

  • پیام خراسان ۲ – شهرداری ارومیه ۳

جذاب‌ترین دیدار هفته در مشهد و با برتری پیام در تقابل با شهرداری ارومیه به پایان رسید. ست اول با برتری نزدیک ارومیه در امتیاز ۳۱ به پایان رسید. پیام در ست دوم بازی را به تساوی کشاند، اما برنده ست سوم، باز هم تیم مهمان بود. در ست چهارم پیام خراسان توانست بازی را از آن خود کند تا بازی به ست پنجم کشیده شود. در ست پایانی پیام بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و در امتیازات ابتدایی پیش بود، اما تیم شهرداری ارومیه روند مسابقه را تغییر داد و توانست یک برد بزرگ در پایان یک نبرد جذاب و نزدیک کسب کند.

 تیم شهرداری گنبد این هفته استراحت داشت.

کد خبر 467124

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha