دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
۰ نفر

ساماندهی زیرساخت‌های بازارچه جوانرود، باتوجه به مراجعه هزاران مسافر در طول سال به این شهر ضرورتی انکارناپذیر است که شهرداری باید به آن توجه ویژه‌ای کند.

بازارچه جوانرود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یکی از بازاریان جوانرود بااشاره به نقش این بازارچه در اشتغالزایی و رونق اقتصادی مردم گفت: به صورت مستقیم و غیرمستقیم پنج هزار نفر از مردم این شهرستان از طریق این بازارچه امرار معاش می‌کنند.

محمد میرکی با بیان این‌که ساماندهی بازارچه ضرورتی برای رونق اقتصادی آن محسوب می شود، افزود: شهرداری جوانرود اقدام‌هایی برای ساماندهی بازارچه شروع کرده که امیدواریم آغازی برای توسعه و رونق این بازارچه باشد.

یکی دیگر از بازاریان جوانرود به مشکلات این بازارچه اشاره کرد و گفت: نبود سایه‌بان، سرویس‌های بهداشتی و نبود پارکینگ از مهم‌ترین مشکلات این بازارچه است.

اسماعیل محمدی افزود: در راستای روان‌سازی ترافیک اگر انتهای بازارچه به محله سنجانی وصل و ساماندهی شود بار ترافیکی بازارچه کاهش خواهد یافت.

بازاری دیگری با تقدیر از اقدام‌های انجام گرفته برای آسفالت خیابان‌ها و معابر بازارچه می‌گوید: توجه به بازارچه جوانرود رفع بیکاری و رونق اقتصادی شهرستان را به دنبال دارد.

عزیزی به ماندگاری مسافران و گردشگران در شهرستان جوانرود اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه این شهرستان قطب گردشگری استان و حتی کشور محسوب می‌شود از مسئولان انتظار داریم زیرساخت‌ها را برای رونق اقتصادی آن آماده کنند.  

شهردار جوانرود هم با بیان اینکه ساماندهی زیرساخت‌های بازارچه اولویت شهرداری است، گفت: برای آسفالت بازارچه هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی اختصاص یافته است.

فرهاد تاب‌زر افزود: تا پایان سال‌جاری سایه‌بان‌ها و دستفروشان ساماندهی و در جهت رونق این بازارچه اقدام‌های مناسبی انجام خواهد گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد: باتوجه به برنامه‌هایی که برای ساماندهی بازارچه جوانرود در نظر گرفته شده نوروز ۹۹ شاهد رونق و شکوفایی این بازارچه و به تبع آن شهرستان خواهیم بود.

شهردار جوانرود خاطرنشان کرد: به حمدالله و در سایه امنیت پایدار کارهای عمرانی خوبی از سوی شهرداری انجام شده‌است و از اول سال‌جاری تاکنون ۱۰ پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در حوزه های مختلف در سطح شهر جوانرود اجرا شده است.

بازارچه جوانرود از سال ۷۹ با همت مسئولان فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون حدود پنج هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طریق این بازارچه کسب درآمد می‌کنند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

کد خبر 467112

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha