مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به احداث کامل چهار هزار و ۴٠٠ واحد مسکن مهر تا پایان سال ۹۸ در استان گفت: با تحویل این تعداد، طرح مسکن مهر به خط پایان می‌رسد.  

مسکن مهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی دوشنبه ۱۱ آذر با بیان این‌که کل تعهد مسکن مهر در استان ۵۱ هزار واحد بود افزود: از این تعداد تنها چهار هزار و ۴۰۰ واحد باقی مانده و بقیه تحویل متقاضیان شده است.  

وی اضافه کرد: واحدهای باقیمانده مسکن مهر در شهرهای ارومیه، خوی، ماکو، سلماس، مهاباد، نقده، سردشت، شاهین‌دژ و بوکان قرار دارد.  

حمزه‌لو با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ واحد مسکن مهر طی آبان امسال تحویل متقاضیان داده شد، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است تا پایان آذرماه جاری نیز ۴٢٩ واحد مسکن مهر به بهره‌برداری و به متقاضیان تحویل داده شود.  

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به برگزاری جلسات هفتگی کارگروه تخصصی رفع موانع مساکن مهر استان اشاره کرد و گفت: نشست‌های مشترک با بانک‌های عامل، شرکت‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها در خصوص رفع مشکلات و مسائل واحدهای باقی‌مانده به صورت منظم برگزار می‌شود.  

طرح مسکن مهر که از حدود هشت سال پیش آغاز شده است، در دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و بیش از ۶۰ درصد واحدهای تحویلی در این دولت به متقاضیان تحویل داده شده است.  

کد خبر 467089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha