یورگن کلینزمان که هدایت تیم بحران‌زده هرتابرلین را برعهده گرفته،‌ در نخستین دیدار با ناکامی مواجه شد و تیم او در بازی خانگی با دورتموند ۲ بر یک شکست خورد. شالکه و لایپزیگ از برندگان این هفته بودند.

يورگن كلينزمان

به گزارش همشهری آنلاین، رقابت‌های هفته ۱۳ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۲۹ نوامبر/ ۸ آذر) با دیدار شالکه مقابل اونیون برلین آغاز شد. آبی‌پوش‌های شالکه این دیدار خانگی را در حضور بیش از ۶۱ هزار تماشاگر با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان برده و با این موفقیت جای خود را در رده‌های بالای جدول تثبیت کردند. گل پیروزی شالکه در این دیدار را سوات سردار چهار دقیقه مانده به پایان بازی به ثمر رساند.

  • هرتا برلین یک - بوروسیا دورتموند ۲

یورگن کلینزمان، سرمربی معروف آلمانی هم نتوانست جلوی ادامه بحران هرتا برلین را بگیرد. پایتخت‌نشین‌های هرتا در حضور بیش از ۷۴ هزار تماشاگر در ورزشگاه المپیک برلین با نتیجه ۲ بر یک از بوروسیا دورتموند شکست خوردند و نتوانستند رده‌های پایین جدول را ترک گویند.

هرتا برلین از لحاط مالکیت توپ و همچنین از لحاظ شمار حملات از مهمان خود برتر بود و به ویژه در نیمه دوم این دیدار کنترل میدان را در دست داشت،‌ اما در استفاده از موقعیت‌های خود ضعیف عمل کرد. ناگفته نماند که برلین در نیمه دوم این بازی با یک یار کمتر در میدان حضور داشت، چون ماتس هوملز، مدافع این تیم در واپسین لحطات نیمه اول در پی دریافت کارت قرمز اخراج شده بود.

  • پادربورن ۲ - آر بی لایپزیگ ۳

بلندپروازی آر بی لایپزیگ همچنان ادامه دارد. سفیدپوش‌های لایپزیگ هفته سیزدهم را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته و با پیروزی ۳ بر ۲ بر میزبان خود،‌ پادربورن و کسب ۳ امتیاز به خانه بازگشتند. پادربورن همچنان در قعر جدول رده‌بندی به سر می‌برد.

  • اف ث کلن یک ـ‌ آگسبورگ یک

تیم کلن همچنان در انتطار پیروزی به سر می‌برد. آنها در هفته ۱۳ هم نتواستند طعم پیروزی را بچشند و در دیدار خانگی مقابل آگسبورگ ناچار شدند به تساوی بسنده کنند.

  • هوفن‌هایم یک - فورتونا دسلدورف یک

مصاف هوفن‌هایم و  فورتونا دوسلدورف نیز پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. هوفن‌هایم که در دقیقه ششم بازی یک بر صفر جلو افتاده بود،‌ پس از این گل در لاک دفاعی فرو رفت و بیشتر در تلاش حفظ نتیجه بود. دوسلدورف اما پس از تلاش فراوان موفق شد در واپسین لحظات بازی به گل تساوی دست یابد و با یک امتیاز به خانه بازگردد.

  • بایرن مونیخ یک - بایر لورکوزن  ۲

در یک بازی هیجان‌انگیز بایرن مونیخ یک بر دو مغلوب بایر لورکوزن شد. تیم میهمان در این دیدار با گل‌هایی که در نیمه اول به ثمر رساند، نتیجه را به سود خود رقم زد، اما نباید از خوش‌شانسی آنها هم صرف‌نظر کرد که رکورددار قهرمانی بوندس‌لیگا نتوانست از موقعیت‌ها و شانس‌های ناب خود استفاده کند. ستاره این دیدار هم کسی نبود جز لئون بیلی که هر دو گل بایر را وارد دروازه بایرن کرد.

اما در دو دیداری که روز یکشنبه (۱۰ آذر) انجام شد، گلادباخ با برتری ۴ بر ۲ مقابل فرایبورگ در صدر جدول باقی ماند و ولفسبورگ در خانه مقابل وردر برمن تن به شکست دو بر سه داد.

پیکارهای هفته ۱۳ بوندس‌لیگا شامگاه دوشنبه (۲ دسامبر/ ۱۱ آذر)‌ به پایان می‌رسد که در آخرین دیدار ماینتس در خانه خود رو در روی آینتراخت فرانکفورت قرار خواهد گرفت.

کد خبر 467082

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha