حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد دادستان زاهدان با حضور در جایگاه توزیع گاز مایع در منطقه زیباشهر زاهدان از روند توزیع گاز بازدید کرد.

گاز مایع

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد دادستان زاهدان با حضور در جایگاه توزیع گاز مایع در منطقه زیباشهر زاهدان از روند توزیع گاز بازدید کرده و در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به اینکه شرکت الیاس گاز نتوانسته گاز مایع مورد نیاز را تامین کند؛ متاسفانه امروز شاهد این هستیم که مشترکین این شرکت نیز به مشتریان شرکت پرسی ایران گاز اضافه شده و باعث ایجاد صف‌های طولانی شده است.

دلیل بعدی این افزایش صف‌ها، فروش غیرقانونی گاز توسط خودروهای توزیع کننده است که به دکه‌ها و مغازه‌های فروش آزاد کپسول را با قیمت بالاتری می‌فروشند و در این رابطه امروز دستور جمع‌آوری همه دکه‌های فروش کپسول آزاد را صادر کردیم و همه باید از سطح شهر جمع‌آوری شود.

حجت‌الاسلام موحدی‌راد گفت: پیگیری و رفع مشکل مردم درخصوص تهیه سیلندر گاز در اولویت کاری دادگستری استان قرار دارد.

او یکی از علت‌ها کمبود سیلندر گاز در زاهدان را قاچاق این سیلندرها به کشورهای همسایه بیان کرد و افزود: به همین منظور، نیروهای انتظامی و مرزبانی دستور دارند خودروهایی که قصد خروج این سیلندرها را به سمت مرزهای کشورهای همسایه داشته باشند توقیف کنند.

دادستان عمومی وانقلاب زاهدان همچنین گفت: از امروز با ابلاغیه دادستانی یک نفر نیروی بسیج برای جلوگیری از تخلف در توزیع سیلندر گاز مایع داخل خودروهای توزیع کننده این سیلندرها مستقر می‌شود و بر کار توزیع گاز نظارت می‌کند.

حجت‌الاسلام موحدی‌راد در ادامه گفت: چنانچه برای دادستانی ثابت شود مدیران دو شرکت پرسی ایران و الیاس گاز در به وجود آمدن این مشکل دخالت داشته‌اند، مسئولان آن‌ها به اتهام اخلال در نظم عمومی بازداشت و به دادگاه معرفی می‌شوند.

کد خبر 466962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha