به مناسبت هفته معلولان علاوه بر ویژه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تفریحی، مدیران شهری منطقه ۷ تدابیری برای هموار شدن مسیر رفت و آمد توان یابان اندیشیده‌اند.

معلولان

همشهری آنلاین/ زینب زینال­ زاده: به گفته رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه ۷، حدود ۲۱۰ نفر عضو کانون معلولان منطقه‌اند و همه آنها خواستار مناسب سازی معابر هستند.

«محمد حیدری» با اشاره به خواسته توان یابان گفت: «اعضای کانون معلولان در کنار برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نیازهایی دیگری دارند و این خواسته‌شان را در قالب شعار «دستم را نگیر، مسیرم را هموار کن.» بیان می‌کنند. آن‌ها شهروندان همین جامعه هستند و تمایل دارند در راستای تحقق شعار «تهران؛ شهری برای همه» بتوانند از امکانات رفاهی و خدماتی شهر استفاده کنند.»

به گفته او مدیران شهری برای مناسب سازی معابر کارهایی را آغاز کرده‌اند. مناسب سازی بوستان‌های منطقه، هم­سطح سازی معابر و استفاده از سنگ­فرش‌های ویژه در پیاده­روها و ایستگاه‌های اتوبوس برای تردد معلولان کارهای انجام شده در منطقه ۷ است.

حیدری به مناسب سازی سراهای محله هم اشاره و عنوان کرد: «سراهای محله، از جمله مراکز فرهنگی مورد نیاز توان یابان است و به همین دلیل با حمایت شهردار منطقه سرای محله خواجه نظام برای حضور توانیابان مناسب سازی شده است.»

کد خبر 466954

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha