معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی همدان از برپایی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در استان خبر داد و گفت: یکصد واحد تولیدی و صنعتی محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.  

روغن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود قربانی روز یکشنبه ۱۰ آذر اظهار داشت: مواد غذایی، لوازم منزل و اداری، مصنوعات چرمی، پوشاک، سفال و سرامیک، ماشین آلات کشاورزی و چاپ و بسته بندی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط به نمایش در می‌آید.  

وی با تاکید بر حمایت از واحدهای صنعتی شرکت‌کننده در این نمایشگاه اضافه کرد: غرفه‌ها با ۷۰ درصد تخفیف در اختیار شرکت کننده‌ها قرار گرفته‌ است.  

قربانی افزود: یکصد واحد صنعتی همدان از ۱۰ شهر استان مهمترین محصولات خود را در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط معرفی و به فروش می‌رسانند.  

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی همدان یادآوری کرد: علاوه بر عرضه تولیدات، برنامه‌های جنبی برای این نمایشگاه تدارک دیده شده تا شرکت کنندگان نهایت بهره را از این فرصت ببرند.  

وی حضور تیم مسوولان اقتصادی استان و راه‌اندازی کلینیک کسب و کار را از برنامه‌های جنبی نمایشگاه عنوان کرد و افزود: این متخصصان مشاوره و راهنمایی‌های مورد نیاز را در اختیار صاحبان صنایع قرار می‌دهند.  

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط از ۱۲ تا ۱۵ آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان دایر می‌شود.  

کد خبر 466949

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha