سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: هر نوع تخلف تبلیغاتی انتخابات در این استان از سوی مراجع ذیربط رصد و پیگیری می‌شود.  

انتخابات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، نورمحمد فردی روز یکشنبه ۱۰ آذر در آیین رونمایی از تمبر انتخابات شهرستان کرج افزود: برای تبلیغات داوطلبان انتخاباتی یک هفته زمان مشخص شده بنابراین تبلیغات زودهنگام تخلف محسوب می‌شود.  

وی ادامه داد: در استان البرز امکانات و تجهیزات برای ثبت‌نام داوطلبان انتخاباتی در ۲ حوزه انتخابیه کرج و ساوجبلاغ فراهم است و تمام ابعاد انتخاباتی دراین استان لحظه به لحظه مورد رصد قرار دارد.  

فردی گفت: هماهنگی خوبی برای برگزاری انتخابات البرز انجام شده و مجریان انتخاباتی به صورت مستمر پای کار بوده و اقدامات موثر را در این زمینه دارند بنابراین انتخاباتی باشکوه را شاهد خواهیم بود.  

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج نیز گفت: فرایند ثبت‌نام از داوطلبان انتخاباتی در کرج از ساعت هشت صبح امروز شنبه دهم آذرماه آغاز شد و تا ۱۶ آذرماه ادامه می‌یابد.  

غفور قاسم پور افزود: لازم است فرایند ثبت‌نام ازسوی داوطلبان به ساعات پایانی محول نشود.  

وی تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت‌های احزاب، گروه‌های سیاسی و رسانه‌ها یک شور سیاسی را در انتخابات پیش رو شاهد هستیم و تمام تمهیدات برای این مهم ازسوی مجریان انتخاباتی پیش‌بینی شده است.  

قاسم پور خاطرنشان کرد: شرایط ثبت‌نام داوطلبان انتخاباتی اعلام شده و مدارک آنان قبل از ورود به سایت انتخاباتی کنترل می‌شود، سن داوطلبان باید بین ۳۰ تا ۷۵ سال باشد.  

استان البرز با ۶ شهرستان و حدود سه میلیون نفر دارای ۲ حوزه انتخابیه شامل کرج، اشتهارد و فردیس و حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان است.  
از استان البرز سه نماینده به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، راه می‌یابند.  
 

کد خبر 466944

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha