یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
۰ نفر

نتایج تیم بسکتبال با ویلچر مردان در مسابقات آسیا-اقیانوسیه، لیگ برتر فوتبال قطع عضو، حذف واژه خ"خلیج ع‌رب‌ی" از سایت فدراسیون جهانی موی‌تای و مسابقات کشتی جام سردار کرمی خبرهای کوتاه امروز (۱۰ آذر) را تشکیل می‌دهند.

تيم بسكتبال با ويلچر مردان
  • بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا-اقیانوسیه؛ یک برد و یک باخت برای تیم مردان ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در دومین روز از رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا، اقیانوسیه تایلند ۲۰۱۹، تیم ملی مردان ایران در نخستین دیدار خود به مصاف تیم چین رفت و با نتیجه ۶۴ بر ۶۰ به پیروزی دست یافت.

در سومین روز مسابقات AOZ هم تیم کشورمان در دومین دیدار خود در مصاف با تیم ژاپن با نتیجه ۷۱ بر ۵۱ نتیجه را واگذار کرد.

گفتنی است این دوره از مسابقات با حضور ۸ تیم در بخش بانوان و ۱۴ تیم در بخش مردان تا ۱۶ آذر ماه به میزبانی شهر پاتایا ادامه دارد.

  • تیم فارس قهرمان لیگ برتر فوتبال قطع عضو شد

به گزارش سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، دور برگشت لیگ فوتبال قطع عضو با حضور پنج تیم به میزبانی استان مازندران برگزار شد و تیم فارس با کسب ۱۸ امتیاز و تفاضل گل ۲۴ عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

تیم تهران با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل ۴۲ در رده دوم ایستاد و تیم مازندران با ۶ امتیاز و تفاضل گل منفی ۲۱ در رده سوم قرار گرفت.

همچنین تیم فارس (ب) در لیگ دسته یک اول شد و به لیگ برتر صعود کرد و تیم اصفهان با ایستادن در جایگاه دوم در لیگ دسته یک باقی ماند.

رقابت‌های جام حذفی نیز با حضور ۵ تیم برگزار شد که در پایان تیم فارس در رده نخست قرار گرفت و تیم‌های تهران و مازندارن به ترتیب دوم و سوم شدند.

جام اخلاق به تیم اصفهان تعلق گرفت و حمزه پنجعلی از استان مازندران به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شد.

در لیگ برتر ایمان زاج فروش‌ها از تهران به عنوان برترین بازیکن خط حمله، رسول عبودی از فارس و علی ظفری به ترتیب به عنوان بهترین هافبک و دروازه‌بان معرفی شدند.

در مسابقات لیگ دسته یک نیز محمدرضا رمضانی از فارس به عنوان برترین بازیکن خط حمله و رسول مطهری از اصفهان به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شدند.

  • حذف واژه مجعول خلیج عربی از سایت جهانی موی‌تای

انجمن موی‌تای اعلام کرد: تلاش و پیگیری سرپرست انجمن موی‌تای ایران سبب شد تا واژه مجعول «خلیج‌ ع‌رب‌ی» از سایت جهانی این رشته حذف شود.

سایت IFMA در گزارشی از واژه مجعول «خلیج ع‌رب‌ی» همراه با «خلیج فارس» برای معرفی شهر «ابوظبی» امارات به عنوان میزبان مسابقات آسیایی موی‌تای استفاده کرده بود.

بر اساس این گزارش، پیگیری‌های «جواد نصیری»، سرپرست انجمن موی‌تای ایران سبب شد تا سایت جهانی اشتباه خود را اصلاح کند.

رقابت‌های موی‌تای قهرمانی آسیا از ۲۶ الی ۳۰ آذر ماه جاری به میزبانی ابوظبی برگزار خواهد شد و قرار است نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف در این رویداد به میدان بروند.

  • بروجرد قهرمان مسابقات کشتی جام سردار شهید لطفعلی کرمی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، چهارمین دوره رقابت‌های کشتی جام سردار شهید لطفعلی کرمی روز جمعه (۸ آذر) در شهرستان بروجرد برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها که در رده سنی کشتی آزاد جوانان برگزار شد، ۱۰۰ کشتی‌گیر از شهرهای تهران، شهریار، البرز، همدان، کرمانشاه، مرکزی، کردستان و بروجرد حضور داشتند که در پایان تیم‌های بروجرد با ۱۵۹، همدان با ۱۱۸ و تهران با ۱۱۶ امتیاز به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

تیم‌های کشتی کرمانشاه با ۱۱۰، کردستان با ۱۰۱  و شهریار با ۹۱ امتیاز نیز در رتبه‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

کد خبر 466893

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha