مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سایت نمایشگاه‌های استان مشکل دارد و این استان تنها استانی است که سایت دائمی نمایشگاه ندارد.

نمایشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، "بابک درست" افزود: امسال ۱۶ عنوان نمایشگاه در تقویم استان قرار گرفت که با توجه به ظرفیت هر شهرستان و مرکز استان این نمایشگاه‌ها تعریف شدند، از این تعداد حدود ۶ عنوان نمایشگاه در نیمه اول سال برگزار شد و مابقی این عنوان‌ها در نیمه دوم امسال در شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران برگزار خواهد شد.

وی اظهارکرد: نمایشگاه‌های بانوان، گل و گیاه و مبلمان در شهر یاسوج، نمایشگاه‌های گل و گیاه، مبلمان و صنعت و ساختمان در شهر گچساران و نمایشگاه مبلمان را نیز در شهر دهدشت خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: سایت نمایشگاه‌های استان مشکل دارد و استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که سایت دائمی نمایشگاه ندارد. پیگیری‌ها و کارشناسی‌های لازم توسط وزارت خانه و مدیر عامل نمایشگاه‌های کشور صورت گرفته و جلسات متعدد درحال انجام است تا تصمیمی معقول گرفته شود.

درست ادامه داد: به واسطه ایجاد این سایت رونق اقتصادی، اشتغال جوانان و تولید و صادرات غیرنفتی در استان خواهیم داشت.

با محقق شدن این امر مجموعه‌ای از یک پکیج کامل نمایشگاهی، گردشگری، شهربازی، آلاچیق، رستوران و سالن همایش‌های بین المللی در مجموعه اراضی ۳۰ هکتاری خواهیم داشت و ۱۰۰ شغل مستقیم و ۵۰۰ شغل در استان نهادینه می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط بد اقتصادی و نوسانات ارزی، صنوف پیمانکاران مطالبات میلیاردی از دستگاه‌های اجرایی دارند که تاکنون پرداخت نشده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: سازمان مدیریت، استاندار، معاونت عمرانی استاندار و سایر دستگاه‌های متولی پیگیر هستند که از طریق تهاترهای بانکی این مشکلات را حل کنند و کسانی که مطالبات دارند از طریق اسناد خزانه به مطالباتشان برسند.

کد خبر 466884

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha