فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: فروش بدون نسخه دارو در داروخانه‌های این شهرستان مرزی ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

داروخانه

حسن قبادی امروز یکشنبه ۱۰ آذر در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: با توجه به اینکه بیله‌سوار در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و هر سال تعداد زیادی از اتباع آذری برای درمان به کشورمان مراجعه می‌کنند، ادارات بهداشت و درمان و صنعت، معدن و تجارت باید نظارت مستمر و مداوم بر فعالیت داروخانه‌ها داشته باشند تا دارو بدون نسخه پزشکی تحویل افراد نگردد.

وی تامین و توزیع عادلانه نیازهای اساسی مردم را از اولویت‌های دولت برشمرد و اظهار داشت: در شهرستان بیله‌سوار نظارت بر نانوایی‌ها به گروه نظارت واگذار شده است.

قبادی خواستار نظارت دستگاه‌های مرتبط بر فعالیت عاملان فروش آرد شد و بیان کرد: سهمیه آرد باید به صورت عادلانه و بر اساس نیاز حقیقی مردم در بین آنها توزیع شود.

فرماندار بیله‌سوار با بیان اینکه توزیع آرد خارج از شبکه توزیع غیرقانونی است، گفت: با متخلفان و سوءاستفاده‌کنندگان برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

قبادی با اشاره به اینکه بیله‌سوار و جعفرآباد مغان قطب کشاورزی و اقتصادی استان اردبیل است، افزود: سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی باید به هنگام کاشت، داشت و برداشت تامین گردد تا مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

وی اظهارداشت: برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی صاحبان انبارها و مراکز نگهداری کالا باید موجودی خود را اعلام و ثبت کنند.

بیله‌سوار مغان در ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

کد خبر 466837

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha