مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: گوییژو یکی از ایالت های چین است که در هفته گذشته قراردادهای همکاری در حوزه گردشگری میان اصفهان و این ایالت عقد شد.

میدان نقش جهان اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فریدون الله‌یاری با اعلام شتاب در توسعه روابط گردشگری بین اصفهان و چین اظهار داشت: از اسفند سال گذشته بر بازارهای مهم گردشگری در چین تمرکز ویژه ای داشتیم چراکه همیشه بازارهای گردشگری ما معطوف به اروپا بود و در شرایط تحریم های ناجوانمردانه بازار گردشگری چین می تواند به توسعه اقتصادی و روابط بیشتر بین دو کشور منجر شود.

وی با اشاره به لغو روادید در سفرهای گردشگری چینی‌ها توسط دولت گفت: این اقدام دولت تمایل سفر چینی ها به اصفهان را افزایش داده است.

  • تمهیدات ویژه ای برای حضور گردشگران چینی در اصفهان اندیشیده شده است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با بیان اینکه تمهیدات ویژه ای برای حضور گردشگران چینی در اصفهان اندیشیده شده است، تصریح کرد: بسته های تبلیغاتی به زبان چینی و افزایش راهنماهای تورهای گردشگری توانمند به زبان چینی در بناهای تاریخی، فرهنگی و مذهبی استان اصفهان از اقدامات این مدت بوده است.

وی با اعلام حضور هیات های مختلف از کشور چین در شهر اصفهان برای رایزنی در توسعه گردشگری ابراز داشت: اخیرا رییس انجمن زنان اتحادیه های گردشگری کشور چین از اصفهان بازدید داشت و علاقه مندی سفر چینی ها به اصفهان را گوشزد کرد.

  • اصفهان ارتباطات فرهنگی و گردشگری با اهالی پکن برقرار کرده است

الله یاری با بیان اینکه در هفته گذشته معاون مشورتی سیاسی شورای ایالت گوئیژو چین از اصفهان بازدید داشت، گفت: این استان در جنوب کشور چین واقع شده و جمعیتی بالغ بر ۴۰ میلیون نفر دارد و در گذشته کمتر با این ایالت ارتباط برقرار شده بود.

وی افزود: بر این اساس اصفهان ارتباطات فرهنگی و گردشگری با اهالی پکن، شانگهای و شیان چین برقرار کرده است.

  • تاکید بر توسعه روابط با ایالت گوییژو چین

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با تاکید بر توسعه روابط با ایالت گوئیژو چین گفت: درصدد هستیم تا در تعامل با اهالی گوئیژو و معرفی فرصت های سرمایه گذاری به ویژه در زمینه های گردشگری، تجارت و صنایع دستی و درگیر کردن بخش خصوصی از ظرفیت کشور چین در توسعه گردشگری بهره بگیریم.

کد خبر 466804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha