۹ هزار دستگاه کیوسک تلفن همگانی مورد استفاده شهروندان که در سطح کلانشهر مشهد و دیگر مناطق استان خراسان رضوی دایر هستند، به روز شدند.

کیوسک تلفن همگانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون تجاری شرکت مخابرات خراسان رضوی روز شنبه ۹ آذر در خصوص این اقدام گفت: پنج هزار و ۵۰۰ دستگاه کیوسک تلفن همگانی از این تعداد در مشهد و بقیه در دیگر شهرستانهای استان مستقر هستند.  
سعید موسوی‌نژاد به وجود زیرساختهای مطلوب در حوزه تلفنهای ثابت و همگانی خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: شرکت مخابرات ایران به منظور دسترسی آسان کاربران تلفن همگانی به کارتهای قابل شارژ "طرح به روزرسانی تلفنهای همگانی" را عملیاتی کرده است.  
وی افزود: شهروندان می‌توانند برای فعالسازی کارتهای قدیمی، با مراجعه به مراکز مخابراتی و پس از ثبت کارت تلفن به نام مشتری، رمز چهار رقمی کارت متعلق به خود را دریافت کنند.

معاون شرکت مخابرات خراسان رضوی ادامه داد: شهروندان در صورتی که کارت جدید تلفن هم خریداری کنند آن کارت به نام مشتری ثبت و رمز چهار رقمی به کارت تلفن اختصاص می‌یابد. کارتهای جدید تلفن مبلغی به عنوان شارژ اولیه را در خود موجود دارند.
وی بر "قابل شارژ بودن" کارتهای تلفن تاکید و بیان کرد: شهروندان به همین خاطر جدا از دور انداختن کارت تلفن پرهیز کنند.

موسوی‌نژاد همچنین گفت: شهروندان در صورتی که هنگام استفاده از کارت تلفن پیام "کارت غیرمجاز" را در دستگاه تلفن همگانی مشاهده کردند، برای رفع مشکل به مراکز ارائه خدمات مخابراتی مراجعه کنند.

شرکت مخابرات خراسان رضوی خدمات خود را به افزون بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت ارائه می‌کند.

این استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری همچنین چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک فعال مخابرات در قالب شبکه خدمات همراه اول دارد.

کد خبر 466627

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha