بیمارستان صحرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مناطق حاشیه شهر یاسوج با هدف ارائه خدمات درمانی به صورت رایگان برپا شد.

بیمارستان صحرایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، بیمارستان صحرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مناطق حاشیه شهر یاسوج شامل سروک، سرآبتاوه، اکبرآباد و تل خسرو با هدف ارائه خدمات درمانی به صورت رایگان برپا شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کلینیک صحرایی واقع در درمانگاه شبانه روزی شفا با همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی برپا شده است.

سیدعلی ساداتی افزود: خدمات پزشکی تخصصی شامل قلب، گوش، حلق و بینی، داخلی، اطفال، جراحی، زنان، متخصص کلیه، آزمایشگاه، سونوگرافی، دندانپزشکی و اپتومتری به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در آئین برپایی این بیمارستان صحرایی اظهار داشت: خدمات بسیج جامعه پزشکی استان در حاشیه شهرها و مناطق محروم و کمتر برخوردار روستایی قابل تقدیر است.

پرویز یزدان‌پناه از اعلام آمادگی دانشگاه با بسیج جامعه پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار  خبر داد و گفت: اجرای عدالت بهداشتی و درمانی به عنوان یک اولویت در دستور کار است.

کد خبر 466586

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha