مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال افزایش مشارکت بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت‌های بخش گردشگری این استان هستیم.

گردشگری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «مجید صفایی» در بازدید از مجتمع گردشگری "بام‌لند" یاسوج افزود: سه میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغال روستایی به پروژه گردشگری بام‌لند یاسوج اختصاص یافته که از این میزان تاکنون ۲.۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۵۰ درصد عنوان و اظهارکرد: افتتاح فاز نخست این پروژه برای حدود ۴۰ نفر اشتغال‌زایی به همراه دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این پروژه در چهار هکتار در فازهای مختلف اجرا می‌شود و قرار است زیرساخت‌هایی از جمله آلاچیق، سکوی نشیمن، آبشار مصنوعی، رستوران‌های روباز و سربسته، زمین‌های ورزشی از جمله زمین چمن مصنوعی فوتبال، والیبال، تنیس، استخر شنا، پیست پیاده‌روی و پیست دوچرخه‌سواری در این مجموعه احداث شود.

صفایی با بیان اینکه سهم آورده سرمایه‌گذار این پروژه ۹۰۰ میلیون تومان بوده، تصریح کرد: برای اتمام کامل این پروژه سه میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است که تلاش می‌کنیم با رایزنی، تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار سرمایه‌گذار قرار گیرد.

وی ادامه داد: به دنبال افزایش مشارکت بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت‌های بخش گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نگاه دولت به بخش خصوصی نگاه حمایتی است، بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد مکان خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است.

کد خبر 466550

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha