مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: مشترکین کردستانی در هشت ماهه امسال بیش از یک‌میلیارد و ۶۳۶ میلیون و ۴۰۹ هزار مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده‌اند.

احمد فعله‌گری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، احمد فعله‌گری اظهار داشت: مشترکین کردستانی بیش از یک‌میلیارد و ۶۳۶ میلیون  و ۴۰۹  هزار و ۸۳۳ مترمکعب گاز طبیعی در هشت ماهه امسال مصرف کرده‌اند.

وی با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال قبل افزود: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در ۸ ماهه منتهی به آخر آبان ماه سال ۹۷ با مصرف یک‌میلیارد و ۶۲۴ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۴۲۸ متر مکعب نسبت به سال‌جاری گاز طبیعی کمتری مصرف کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان آمار مصارف آبان ماه سال‌جاری را با مدت مشابه سال گذشته هم مقایسه نمود و گفت: در آبان ماه سال گذشته ۲۸۹ میلیون و ۵۸۹ هزار متر مکعب مصرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: کنتور مصارف در آبان ماه سال‌جاری عدد  ۲۷۰ میلیون و ۱۳ هزار متر مکعب را نشان می‌دهد که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته  ۷ درصد کاهش داشته است.

  • ۲۸ آبان‌ماه پرمصرف‌ترین روز مصرف گاز طبیعی در کردستان

وی گفت: پانزدهم آبان ماه سال ۹۷  با مصرف ۷ میلیون و ۷۱۷ هزار مترمکعب  و بیست و هشتم آبان ماه امسال نیز با مصرف ۹ میلیون و ۸۱۳ هزار متر مکعب  پرمصرف‌ترین روزها را در استان تجربه کرده‌ایم.

به گفته وی، در پر مصرف‌ترین روز آبان ماه امسال نسبت به سال گذشته افزایش ۲۷ درصدی را در مصرف گاز در استان داشته‌ایم.

فعله‌گری صرفه‌جویی در مصرف این حامل انرژی بسیار مهم بوده و مشترکین با رعایت الگوی مصرف بهینه و رعایت دمای رفاه«۱۸ الی ۲۱ درجه سانتیگراد»، شرکت گاز استان کردستان و شرکت ملی گاز ایران را در ارائه خدمات مستمر یاری داده و البته مبلغ کمتری را در قبوض گاز بهاء خود شاهد خواهند بود.

گفتنی است؛ تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان کردستان در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی از مرز ۵۲۸ هزار مورد عبور کرده است.

کد خبر 466510

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha