شهردار مشهد گفت: به شدت در شهر نیازمند ترویج لطافت و مهربانی هستیم و ایجاد لطافت از ویژگی‌های فرهنگ و هنر است.

شهردار مشهد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در مراسم افتتاح گذر فرهنگ و هنر مشهد با بیان اینکه به شدت نیازمند لطافت و مهربانی در شهر هستیم، گفت: معتقدم هنر با ویژگی‌های خودش با ذوق و مهربانی که در نهادش است می‌تواند کمک بسیار زیادی دراین زمینه داشته باشد.
 
او تصریح کرد: گذر فرهنگ و هنر نشان می‌دهد در روزمره‌ترین رفتارهای خودمان هم می‌توانیم بهره‌ای از ذوق و مهربانی داشته باشیم.

کلائی ادامه داد: نکته‌ای که به نظرم مکمل زحمات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرمایه گذاران این پروژه خواهد بود، این است که نظام بهره برداری از این مجموعه نظام درخوری باشد و با همین کیفیتی که احداث شده است، بهره برداری شود.

شهردار مشهد گفت: گذر فرهنگ و هنر مشهد یک تجربه است بنابراین هم ما و همه اصحاب فرهنگ و هنر وظیفه داریم که به این گذر جان بدهیم تا توفیق این گذر باعث شود گذرهای هنر دیگری در شان مشهد راه اندازی شود.

او تصریح کرد: انتخاب مکان برای احداث این گذر از حیث حضور زائران حضرت رضا (ع) و گذران بخشی از وقت آن‌ها در این گذر بسیار مهم است و معتقدم چنانچه نظام بهره برداری از این گذر درست انجام شده باشد می‌تواند به پررونق‌ترین گذر فرهنگ و هنر کشور تبدیل شود.

کد خبر 466497

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha