دبیرکل شورای‌ عالی آموزش و پرورش با اشاره به این‌که بودجه سال ۹۹ آموزش و پرورش نسبت به سال ۹۸ با کاهش روبه‌رو است، گفت: در برخی موارد مانند فعالیت‌های تربیت بدنی و پرورشی با کاهش ۳۰ درصدی مواجهیم.

مهدی نویدادهم

به گزارش شهری آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی نویدادهم، دبیرکل شورای ‌عالی آموزش و پرورش با بیان این‌که پنج‌شنبه گذشته با معاونین وزارت آموزش و پرورش جلسه‌ای درباره بودجه برگزار شد، گفت: متاسفانه بودجه ۹۹ کاهش‌هایی نسبت به ۹۸ دارد، به عنوان مثال فعالیت‌های ورزشی حدود ۳۰ درصد کاهش دارد یا پرورشی به همین صورت. 

وی ادامه داد: ما به اقتصاد آسیب‌دیده و تحریم توجه داریم، اما اگر به ‌عنوان مثال دنبال تقویت آموزش زبان فارسی به ‌عنوان عنصر انسجام‌بخش ملی هستیم باید سرمایه‌گذاری کنیم. آموزش ریاضی، تربیت اخلاقی در فضای مجازی و ... امکانات می‌خواهد در حالی که در چنین شرایطی مدیران ما با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند.

نویدادهم بیان کرد: آموزش و پرورش مطالبه‌گر است و درخواست ما از مسئولین سازمان برنامه و بودجه، دولت و مجلس شورای اسلامی این است که مساعدت کنند؛ یک ‌بار هم که شده بودجه آموزش و پرورش بدون کسری بسته و مطالبات انباشته‌شده این حوزه تسویه شود.

کد خبر 466491

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha