مردی که وزیر پیشین بهداشت نسخه «خودت بمال» را برای او و همسر بیمارش تجویز کرده بود، در نخستین روزهای آذرماه امسال از دنیا رفت.

قاضي‌زاده هاشمي

به گزارش همشهری آنلاین، کانال‌ها و پایگاه‌های خبری شهرستان بجستان در استان خراسان رضوی خبر درگذشت کربلایی عباس پهلوان را با انتشار متن اطلاعیه هفتمین روز درگذشته او اعلام کردند. این پیرمرد بجستانی آخرین روز تابستان یا اولین روز مهرماه سال گذشته به دلیل انتشار ویدئویی کوتاه از گفتگویش با سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی بسیار خبرساز و مشهور شده بود.

مرحوم پهلوان در یکی از بازدیدهای وزیر پیشین بهداشت به حالت گلایه از هزینه‌های زیاد فیزیوتراپی همسر بیمارش شکایت کرده و قاضی‌زاده هاشمی به شوخی پاسخ داده بود: «کاری نداره که. باید بمالی دیگه. خودت بمال...» این شوخی وزیر بهداشت خنده همراهانش را در پی داشت و واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن بسیار تند و تیز بود. کار به جایی رسید که برخی اعضای هیات دولت هم آن را نامناسب دانستند.

زنده‌یاد پهلوان در آن دیدار گفته بود شاطر نانوایی است، ۴۰ سال در تهران زندگی کرده و از ۲۰ سال پیش به بجستان بازگشته است. ضمن اینکه آنقدر پول ندارد هزینه‌های فیزیوتراپی همسرش را بپردازد. این شهروند بجستانی در نخستین روزهای آذرماه ۹۸ از دنیا رفت و مراسم هفتم او پنجشنبه هفتم آذر سر مزارش در بهشت جوادالائمه(ع) این شهر برگزار شد.

کد خبر 466419

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha