رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام ۳ بازی پیگیری شد و تنها فولاد خوزستان موفق شد گل گهر سیرجان را شکست دهد.

حسن بیت سعید

به گزارش همشهری انلاین ،در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی فولاد آرنا برگزار می شد، جواد نکونام موفق شد در مقابل استاد خود مجید جلالی به برتری دوبرصفر برسد. گل اول  این بازی با شلیک زیبای ایوب والی در دقیقه ۲۲ به ثمر رسید.فولاد در دقیقه ۹۳ روی فرار حسن بیت سعید و تک به تک شدن او با دروازه بان حریف به گل دوم دست یافت این سومین گل بیت سعید در این فصل برای تیمش بود. همچنین این دومین پیروزی خانگی فولاد در این دوره به شمار می رفت. با این پیروزی فولاد خوزستان با ۱۹ امتیازی به مکان پنجم جدول لیگ برتر فوتبال ایران  صعود کرد.

نفت سوخت

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که هفته پیش شگفتی ساز لیگ برتر بود و قهرمان ۳ دوره لیگ برتر را در خانه اش شکست داده بود،این هفته درجنوب  مقابل ذوب آهن اصفهان متوقف شد.

این تیم تا رسیدن به پیروزی فاصله چندانی نداشت اما ضربه پنالتی حسین ابراهیمی را دردقیقه ۵۰ توسط معراج اسماعیلی دروازه بان ذوب آهن مهار شد تا بهترین بخت گلزنی اش از دست برود.

یاران تارتاردر حال حاضر با ۱۸ امتیاز در جایگاه ششم جدول بدون شکست پیش می روند. ذوب آهن نیز در حال عبور از بحران است و ازمنطقه قرمز جدول فاصله می گیرد.

در بوشهر نیز دیدار تیم های شاهین شهرداری و پارس جم با تساوی یک بریک خاتمه یافت.محمد نوری دردقیقه ۳۵ از روی نقطه پنالتی برای پارس و حسین مالکی در دقیقه ۴۱ برای شاهین گلزنی کردند.از دقیقه ۶۳ نیز با اخراج مصطفی احمدی شاهین بوشهر ۱۰ نفره شد.نمایندگان بوشهر در جدول رده بندی در انتهای جدول روی خط قرمز گام برمی دارند.

در ادامه این بازی‌ها فردا استقلال در اصفهان مهمترین بازی هفته را برابر سپاهان برگزار می کند.تقابل امیر قلعه نویی با تیم مورد علاقه‌اش حساسیت این بازی را چند برابر می کند.در مشهد نیز شهر خودرو میزبان صنعت نفت آبادان است. در مورد برگزاری بازی های پرسپولیس و نساجی و پیکان با تراکتور سازی نیز قرار است سازمان لیگ به دلیل آلودگی هوای پایتخت فردا تصمیم گیری کند

کد خبر 466390

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha