نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: اصفهان دومین شهر از نظر زمین‌خواری در کشور است.

زمینخواری در مناطق حفاظت‌شده تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسن کامران امروز جمعه 8 آذر در آئین افتتاحیه پروژه مسکونی نسیم رحمت ویژه زوج های جوان بدون مسکن، اظهار کرد: اصفهان دومین شهر از نظر زمین خواری در کشور به شمار می‌رود، اما به دلیل اهمیت موضوع خانه دار شدن زوج های جوان، بنده موافق تغییر کاربری زمین های کشاورزی به مسکونی در این خصوص هستم.

در ادامه مدیر خیریه اجتماعی فرهنگی مسجد قدس با اشاره به برداشتن مشکلات از دوش زوج ‌های جوان، تصریح کرد: این مجتمع ۱۴ واحدی که به بهره برداری رسیده است، مقدمه ‌ای بر ۱۱۰ واحدی است که برای زوج های جوان ساخته می‌شود و امیدواریم با یاری تجربه پیشکسوتان خیر عرصه مسکن و همچنین با تلاش جوانان، باری از دوش زوج های جوان شهر خود برداریم.

محسن جعفری ادامه داد: حوزه مسکن در کشور نیاز به دغدغه مندی دارد و لازم به ذکر است در این پروژه حدود ۷۰ خَیّر کمک رسانی کردند و نزدیک به ۲ میلیارد تومان در این پروژه صرف شد و امیدواریم این کمک ها همیشه مستدام باشد.

همچنین مدیر اجرایی خیریه مسجد قدس افزود: در کشور نیازمند این هستیم، طرح بسیج مسکن سازی را وارد بُعد قانون گذاری کنیم تا مشکلات مسکن جوانان حل شود، اگر در هرجایی از کشور این طرح آغاز شود در ۵ سال آینده مشکل مسکن جوانان حل خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین محی الدین میرمرشدی گفت: در کشور نیازمند این هستیم، طرح بسیج مسکن سازی را وارد بُعد قانون گذاری کنیم تا مشکلات مسکن جوانان حل شود.

کد خبر 466351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha