یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۸:۳۵
۰ نفر

همهشری آنلاین: سه نفر کلاهبردار که از طریق ارسال دوربین‌های پاناسونیک کم ارزش؛ مبلغ یک میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، توسط پلیس امنیت عمومی ناجا دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، با ارسال نامه‌ای از سوی مدیر شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران به دادستان تهران مبنی بر اینکه افرادی بدون ذکر و مشخصات اسمی با استفاده از پوشش "سینما گلخانه" خود را نماینده شبکه معرفی کرده و از طریق SMS تماس گرفته و با این عنوان که شما برنده یک دستگاه دوربین پاناسونیک شده‌اید از آنها می‌خواستند مبلغ 85 هزار ریال را به شماره حساب 0103716754006 به بانک ملی به نام گروه "فرهنگ‌سازان آبی و مشکی "واریز تا از این طریق دوربین مذکور برای متقاضیان ارسال شود.

در ادامه نامه آمده است: از آنجایی که این افراد با سوء استفاده از نام "سینما گلخانه " که در واقع برای برندگان دوربین پاناسونیک به ارزش بالای 2 میلیون ریال ارسال می‌کرد یک دستگاه دوربین به ارزش 20 هزار ریال تحویل می‌داد که این امر موجبات بدبینی و گزارشات متعدد برای صداو سیما را در برداشت.

پس از اخذ دستور دادستان از طریق دادیار ویژه حوزه دادستانی به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی ناجا، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار اکیپ ویژه ماموران معاونت عملیات قرار گرفت. تحقیقات تا تکمیل شدن پرونده از سوی پلیس ادامه دارد.

کد خبر 46635

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز